دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احتمال حضور «موریانه» در جشنواره برلین

به گفته مسعود حاتمی؛ کارگردان فیلم سینمایی «موریانه» احتمال می رود که این فیلم قبل از اکران در کشور در جشنواره فیلم برلین رونمایی شود.
کد خبر : 196877

مسعود حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی آنا از آخرین اخبار تولید فیلم سینمایی «موریانه» خبر داد و گفت: مونتاژ فیلم تمام شده و برای صداگذاری آماده می‌شود.


وی افزود: برای صداگذاری با دو نفر صحبت کرده‌ایم که هنوز مشخص نشده کدام یک کار صداگذاری را انجام می‌دهند اما از این هفته کارش آغاز خواهد شد. به این خاطر که برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم کمی عجله داریم، باید با صداگذار و آهنگسازی قرارداد ببندیم که مشغولیت نداشته و بتوانند کار با به موقع تحویل دهند.


این کارگردان ادامه داد: می‌خواهم فیلم را به جشنواره برلین برسانم و برای این کار برنامه‌ریزی کرده‌ام و قصد دارم که شانسم را امتحان کنم و چون زمان ارسال آثار برلین زودتر از فجر تمام می‌شود برای همین سعی دارم که تا آن زمان فیلم را به اتمام برسانم. با یک پخش‌کننده خارجی هم صحبت کرده‌ام که قرار است با آن قرارداد ببندیم.


حاتمی عنوان کرد: برای رونمایی فلیم در داخل کشور هم برای جشنواره فجر برنامه‌ریزی کرده‌ام چرا که این جشنواره مهمترین جشنواره‌ای است که در کشور ما برگزار می‌شود و طی آن فیلم‌ها به خوبی دیده می‌شوند.


کارگردان فیلم کوتاه «یازده» در پایان تاکید کرد: کار صداگذاری، موسیقی، اصلاح رنگ و ترجمه فیلم نهایتا تا سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد.


فیلم سینمایی «موریانه» با بازی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم ماجرای 24 ساعت از زندگی زوج جوانی است که در جاده سپری می‌شود.


سایر عوامل فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: مجید برزگر، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، صدابردار: علی علوی، بازیگران: بهتاش صناعی ها، مریم مقدم، سیاوش چراغی پور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغی پور، سوده ازقندی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته