دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1396 - 16:02

دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پرند با امام جمعه و فرماندار رباط کریم

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با فرماندار و امام جمعه رباط کریم دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 196856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام جمعه رباط کریم در این دیدار با تأکید بر نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ترویج علم و پژوهش جوامع شهری اظهار کرد: «یکی از برکات انقلاب ما دانشگاه آزاد اسلامی بوده که خدمات خوبی را به نسل جوان و جویای علم ارائه کرده است. »


حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد، دانشگاه آزاد اسلامی را سرمایه علمی و معنوی کشور عنوان و مسئولان دانشگاه را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش کرد.


دکتر سیدفرهاد افتخارزاده سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند هم با تشکر از زحمات امام جمعه خواستار ادامه حمایت‌های وی از دانشگاه شد و با توجه به تاکید رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه و نیز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت‌های فرهنگی و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و دینی در دانشگاه را اولویت اصلی برشمرد.


سعید بیات فرماندار رباط کریم هم در این دیدار با تأکید بر اینکه شهر جدید پرند نیاز به توسعه دارد و همه باید با همدلی و همراهی مسیر توسعه را هموار سازیم، اظهار کرد: «دانشگاه‌ها باید در خط مقدم توسعه حرکت کنند و این نیاز اساسی امروز جوامع محسوب می‌شود.»


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز گفت: «این واحد ظرفیت مناسبی برای پیشرفت‌های بزرگ و درخور شأن دارد.


افتخارزاده با تشریح برنامه‌های خود، تصریح کرد که هدفش توسعه و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پرند است و این امر مهم با تلاش و پشتکار و تعامل به سرانجام خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب