دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«لامبورگینى» دو اجرایى شد

نمایش «لامبورگینى» به نویسندگى و کارگردانى سیامک صفرى روز جمعه در دو نوبت به روى صحنه مى‌رود.
کد خبر : 196533

به گزارش گروه فرهنگ آنا از روابط عمومى این نمایش،با توجه به استقبال مخاطبان نمایش «لامبورگینی» در روز جمعه طی دو نوبت اجرا می‌شود و همچنین روز شنبه نیز اجراى ویژه خواهد داشت.


«لامبورگینى» اثرى اجتماعى است که دو واقعه گورخواب‌ها و ساختمان پلاسکو را با توجه به دیدگاه سیامک صفرى به روى صحنه مى‌برد.


در این نمایش اشکان خطیبى در کنار سیامک صفرى به ایفاى نقش مى پردازد ، همچنین ایده ابوطالبى طراحى و اجراى حرکت را بر عهده دارد.


از دیگر عوامل مى توان به سهیل دانش اشراقى (مدیر هنرى)، ایمان یزدى (مجرى طرح)، مرتضى نجفى (طراح نور)،سهیل دانش اشراقى و بهار نرگسى (طراح صحنه و لباس)، روزبه خورزنى (طراح صدا)، ندا عقیقى(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، مصطفى پیرهادى (عکاس)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى و مشاور تبلیغات-مکث)، پوریا سورى (مشاور رسانه اى در حوزه اجتماعى)، بهمن بابازاده ( مشاور رسانه اى در حوزه موسیقى) ، آریان امیر خان (فیلم نیوز) و تئاتربازها (حامیان مجازى) سهیل دانش اشراقى، امیر حسام میرصادقى (تیزر) ، حامد حکیمى (طراح گرافیک)، امیر حسام میر صادقى (موشن گرافیک و انیمشن ) و ... اشاره کرد .


تئاتر «لامبورگینى» روز جمعه در دو نوبت ١٩ و ٢١:٣٠ و روز شنبه ساعت ٢١ در پردیس تئاتر شهرزاد اجراى ویژه خواهد داشت ، علاقه‌مندان مى‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه سالن نمایشى مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته