دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پرستاری

دانشگاه آزاد اسلامی خواسته مردم بوکان را عملی می‌کند

شمارش معکوس راه‌اندازی رشته‌های علوم پزشکی بویژه رشته پرستاری در بازدید دبیر شورای راهبردی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی از واحد بوکان این دانشگاه آغاز شد.
کد خبر : 196508

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره نصرآبادی به همراه کار‌شناسان و با حضور دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و معاونان اداری مالی و آموزشی این دانشگاه از قسمت‌های مختلف بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور و دانشکده پرستاری بوکان بازدید کرد.



کار‌شناسان و مسئولان هر بخش بیمارستان در این بازدید توضیحات مربوط را در اختیار دبیر شورای راهبردی توسعه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی قرار دادند.


نصرآبادی از رئیس دانشگاه آزاد بوکان خواست تا با تلاش بیشتر و انجام امور اداری برای تصویب و گرفتن موافقت نهایی از وزارت بهداشت، شاهد جذب دانشجوی پزشکی و پرستاری از سال آینده در این واحد دانشگاهی باشیم

مدیر امور پرستاری و مامائی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه از امکانات آموزشی، آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان هم بازدید و نتیجه آن را مناسب ارزیابی کردند.


به گزارش آنــا، دبیر شورای راهبردی توسعه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد علوم پزشکی تهران در جلسه‌ای که با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تشکیل شد، حضور یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان از حضور دبیر شورای راهبردی توسعه رشته پرستاری در این واحد دانشگاهی قدردانی کرد و بوکان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان را دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار عالی دانست که توجه همه مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد تا با بهره گیری از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای رشد و تعالی منطقه از آنها استفاده شود.


ضیائی با توجه به تعامل بسیار سازنده با مراکز درمانی و مؤسسات آموزش عالی شهرستان و درخواست‌های زیاد مردم بوکان برای تصویب و راه اندازی رشته پرستاری، خواستار تسریع در روند تصویب رشته‌های علوم پزشکی برای این واحد دانشگاهی شد.



وی افزود: با توجه به جمعیت شهرستان و مرکزیت آن، وجود امکانات و نیز وجود نیروهای متخصص در این حوزه به عنوان عضو هیات علمی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان انتظار می‌رود که این رشته‌های تحصیلی پرطرفدار در حوزه علوم پزشکی در این واحد راه اندازی شود.


این مسئول عنوان کرد که تنها خواسته مردم فهیم بوکان از شورای راهبردی، توسعه رشته‌های علوم پزشکی برای این واحد دانشگاهی است.



نصرآبادی هم با مثبت ارزیابی کردن پتانسیل‌ها، امکانات، فضاهای آموزشی و خوابگاه در این واحد دانشگاهی و سایر امکانات و فضاهای موجود در بیمارستان دکتر شهید قلی‌پور بوکان برای راه اندازی رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان رضایتمندی خود را اعلام کرد و از رئیس دانشگاه خواست تا با تلاش بیشتر و انجام سایر امور اداری باقیمانده برای تصویب و گرفتن موافقت نهایی از وزارت بهداشت و درمان، شاهد جذب دانشجو در سال آینده در این واحد دانشگاهی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته