دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 15:09

معرفی معاونان جدید حوزه های آموزشی و دانشجویی و پژوهش و فناوری در واحد ملکان

معاونان جدید حوزه‌های آموزشی و دانشجویی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان معرفی شدند.
کد خبر : 19645

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اخذ رشته‌های پرطرفدار و دارای دانشجو را از اولویت‌های این واحد دانشگاهی ذکر کرد و گفت: مراحل اداری اخذ چندین رشته در سازمان مرکزی دانشگاه به اتمام رسیده و پرونده برای تایید نهایی به شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.


دکتر موسی ارشد همچنین از جذب اعضای هیئت علمی در رشته‌های مورد نیاز این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: از طریق فراخوان سراسری استخدام ۱۸ هیئت علمی جدید برای واحد ملکان در دست اقدام است.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نهادی دولتی و صرفا متکی به شهریه دانشجو بوده و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌کند، تکریم و برخورد همراه با احترام با دانشجویان از سوی اساتید و کارکنان واحد ملکان را ضروری خواند.


ارشد با توجه به سیاست‌های جدید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش اتکا به شهریه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در راستای تحقق این سیاست‌ها با احداث پژوهشکده انگور شمال غرب کشور و سردخانه ۵ هزار تنی، از اختراعات و ابداعات منجر به تولید انبوه و درآمدزایی حمایت می‌کند.


در پایان این جلسه دکتر فیروز احدی و دکتر بابک آقایی به ترتیب به عنوان معاونین جدید حوزه‌های آموزشی و دانشجویی و پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته