دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1396 - 10:58
در بازدید از طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدزا

اسکندری: واحد ورامین-پیشوا، اقتصاد مقاومتی را عینیت بخشیده است

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی واحدورامین-پیشوا پیرو منویات رهبری و با مدیریت دکتر شیبانی، اقتصاد مقاومتی را عینیت بخشیده است.
کد خبر : 195928

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر صالح اسکندری در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که به میزبانی واحد ورامین-پیشوا برگزار شد، عنوان کرد: همواره بزرگ پرجمدار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از نام ورامین به نیکی یاد کرده اند و می توان گفت یکی از انقلابی ترین شهرهای این سرزمین ورامین است که همواره با حضور خود در همه برهه ها این مطلب را اثبات کرده است.


از مسائل مورد اهتمام مسئولان دانشگاه دو نکته اساسی خلاقیت و آینده نگری است تا بتوانیم با تکیه به آن بر مشکلاتی که همواره با آن مواجه هستیم، فائق آییم

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به جلسه اخیر هیأت امنا عنوان کرد: در این جلسه همه اعضا به دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه و رئیس پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی مثبت دادند که امیدواریم با حضور وی که یکی از چهره های موفق در عرصه های علمی و اقتصادی است، مشکلات پیش روی دانشگاه به حداقل برسد و روند پیشرفت را هموار کنیم.


مسئول امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تشبیه مدیریت در دانشگاه به دو امدادی افزود: همه مدیران این مجموعه با هدف اعتلای نام دانشگاه در تلاش هستند و هر کدام از مدیران، قسمتی از این مسیر طراحی شده را می دود و مدیر بعدی هم همان مسیر را ادامه می دهد.


اسکندری به موضوع خلاقیت و آینده نگری تاکید کرد و ادامه داد: از مسائل مورد اهتمام مسئولان دانشگاه دو نکته اساسی خلاقیت و آینده نگری است تا بتوانیم با تکیه به آن بر مشکلاتی که همواره با آن مواجه هستیم، فائق آییم.



به گزارش آنا، رئیس امور سازمان چاپ و مسئول امور رسانه هاى دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از طرح های دانش‌بنیان و درآمدزای واحد ورامین-پیشوا خاطرنشان کرد: واحد ورامین-پیشوا پیرو منویات رهبری و با مدیریت دکتر شیبانی اقتصاد مقاومتی را عینیت بخشیده است.



این مسئول به رؤسای واحدهای دانشگاهی قول مساعد داد که رسانه های اصلی دانشگاه مثل روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و ایسکانیوز با تمام قوا در خدمت اطلاع رسانی خدمات و امکانات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


به گزارش آنا، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر مرتضی موسی خانی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام طیبی مسئول نهاد رهبری واحدهای استان تهران، ایمانجانی مدیر مسؤل روزنامه فرهیختگان، دکتر وحیدی مدیر دفتر جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد، فرماندار و امام جمعه ورامین برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب