دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1396 - 10:35
در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

فرماندار ورامین: دولت باید قدر دانشگاه آزاد اسلامی را بداند/ امام جمعه: حذف رشته‌‌‌ها زیبنده مسئولان نظام نیست

فرماندار ورامین تصریح کرد که دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید قدر دانشگاه آزاد اسلامی را بدانند.
کد خبر : 195910

به گزارش خبرنگار آنا از ورامین، محمدرضا یوسفی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دانشگاه آزاد اسلامی را بهترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هر جا کار به مردم واگذار شده به آن افتخار کرده ایم، دانشگاه آزاد اسلامی هم نمونه‌ای از این اقدام است که کار به مردم واگذار شده است و امروز نسبت به آن افتخار می کنیم.


فرماندار ورامین با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی گفت: امروز این دانشگاه باعث رونق وزارت علوم شده است و حتی تنه به تنه دانشگاه‌های معتبر دنیا می‌زند. دانشگاه آزاد اسلامی به شهرستان‌های کوچک رونق بخشیده است.


یوسفی ادامه داد: روزی این دانشگاه با دست خالی و با کمک امام راحل راه اندازی شد. اما امروز که با همت همه بزرگان نظام شاهد پیشرفت این دانشگاه هستیم، دانشگاهیان این مجموعه علمی نیز باید مشکلات کشور را حل کنند.


محمودی با توجه به موضوع حذف رشته‌ محل‌های دانشگاه گفت: این موضوع زیبنده مسئولان نظام نیست، طوری رفتار کنند که شائبه سیاسی بودن به اتفاقات ندهد

وی با بیان اینکه اولین بار سند توسعه شهرستان ورامین در دانشگاه آزاد اسلامی تبیین شده است گفت: از این دست افتخارات باید همیشه در دانشگاه آزاد اسلامی تکرار شود.


امام جمعه ورامین هم گفت: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد منطقه خاص بوده است. امروز در عرصه اقتصاد مقاومتی و بالفعل کردن استعدادهای منطقه دانشگاه آزاد اسلامی سهم به سزایی داشته است. همه این موارد به جز تاثیرات علمی دانشگاه آزاد بوده است.


حجت الاسلام سیدمرتضی محمودی ادامه داد: مقام معظم رهبری از استادان دانشگاه به عنوان افسران جنگ نرم نام برده‌اند. در این شبیخون فرهنگی مدیران دانشگاهی و استادان با عنوان افسران این جبهه شناخته می‌شوند که باید روشنگری های لازم را برای جوانان انجام دهند. امروز رسالت ما بسیار سنگین است. در این راستا باید دو اقدام کادرسازی و پرورش چهره‌های انقلابی در دانشگاه‌ها صورت بگیرد.


وی تاکید کرد: دانشجویان ما باید با ارزش‌های انقلابی رشد و پرورش یابند. همه ما وظیفه داریم تا ارزش‌های انقلابی را به جوانان بشناسانیم تا به گفته رهبری جای شهید و جلاد عوض نشود. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرمایه انقلاب باید قوی‌تر و نورانی‌تر از گذشته راه خود را ادامه دهند.


محمودی با توجه به موضوع حذف رشته‌ محل‌های دانشگاه اضافه کرد: این موضوع زیبنده مسئولان نظام نیست، طوری رفتار کنند که شائبه سیاسی بودن به اتفاقات ندهد.


به گزارش آنا، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر مرتضی موسی خانی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ و انتشارات و مسئول امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام طیبی مسئول نهاد رهبری واحدهای استان تهران، ایمانجانی مدیر مسؤل روزنامه فرهیختگان، دکتر وحیدی مدیر دفتر جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد، برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته