دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 10:44

جشن فارغ التحصیلی۱۵۳۰دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی سال تحصیلی۹۳-۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برای ۱۵۳۰نفر دانش آموخته این دانشگاه در سالن همایش‌های شهید آوینی برگزار شد.
کد خبر : 19589

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت حوزه معاونت دانشجوئی و همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده فارغ‌التحصیلان در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشکده داروسازی واحد شهرضا برگزار شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شهرضا به نمایندگی از هیئت رئیسه دانشگاه این واحد با خیر مقدم به دانشجویان و خانواده‌های آنان گفت: شیرین‌ترین لحظه برای مسئولان هر دانشگاهی زمانی است که شاهد به ثمر نشستن تلاش و کوشش دانشجویان خود هستند و جشن فارغ‌التحصیلی برای تبریک این موفقیت است.


حجت الاسلام یحیی رهائی افزود: بر اساس قرآن کریم ارزش افرادی که علم و دانش دارند و می‌دانند نسبت به کسانی که علم ندارند و نمی‌دانند یکی نیست چرا که تاثیرگذاری افراد دانا و دانشمند بر جامعه بیشتر است.


وی خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام تاکید بر دانش توام با ایمان دارد. افرادی که دارای ایمان کامل هستند مانند شهدای هسته‌ای ایران علم آنان برای جامعه منشاء خیر و برکت است.


دکتر عبدالرضا باقی، معاون دانشجوئی واحد شهرضا، نیز در این مراسم خطاب به دانش آموختگان فارغ التحصیل گفت: سعی کنید مشکلات را آزمون الهی در زندگی خود بدانید، در تمام مراحل زندگی دستتان در دست خدا باشد، در تمام موضوعات زندگی اهل مشورت باشید و همیشه نسبت به آینده امید داشته باشید.


در پایان این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود تعدادی از فارغ التحصیلان که دارای معدل ممتاز بودند، لوح‌های سپاس دریافت کردند.


از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در سال ۱۳۶۷ تا کنون ۱۸۰۰۰ دانش‌آموخته در رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی فارغ التحصیل شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته