دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 09:57

رئیس واحد تهران جنوب: نگاه رئیس‌جمهوری به دانشگاه آزاد اسلامی باید در بدنه دولت تاثیرگذار باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: صحبت‌های رئیس‌جمهوری در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی راهگشا خواهد بود، زیرا زمانی که رئیس امور اجرایی کشور چنین نگاهی به دانشگاه آزاد اسلامی دارد باید در بدنه دولت نیز در جهت تغییر رویکرد تاثیرگذار باشد.
کد خبر : 19572

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در خصوص صحبت‌های رئیس‌جمهوری در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر روحانی صحبت‌های خوب و جامعی کردند که جهات و ابعاد قابل توجهی داشت. وجه شاخص آن تاکید بر ارزش و اعتبار استاد و محوریت استاد در دانشگاه‌ها، تاکید بر استقلال و آزادی دانشگاه‌ها و نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب و به ویژه تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بود.


وی به صحبت‌های رئیس‌جمهوری در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: همان‌طور که رئیس‌جمهوری گفتند دانشگاه آزاد اسلامی بار عمده‌ای از آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد و دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر کمی است که باید در جهت ارتقای کیفیت نیز گام بردارد.


رئیس واحد تهران جنوب به تاثیر سخنان رئیس‌جمهوری در جامعه اشاره کرد و گفت: به نظر من این صحبت‌ها راهگشا خواهد بود، زمانی که رئیس امور اجرایی کشور چنین نگاهی به دانشگاه آزاد اسلامی دارد باید در بدنه دولت نیز در جهت تغییر رویکرد تاثیرگذار باشد.


شمس تاکید کرد: زمانی که رئیس دستگاه اجرایی چنین دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تمجید و تایید قرار می‌دهد دیگر نباید مخالفتی وجود داشته باشد مگر افرادی که ذاتا مخالفت در وجودشان وجود دارد.


وی با اشاره به شعر «چراغی که ایزد بر فروزد/ هرآنکس پف کند ریشش بسوزد» گفت: همان‌طور که می دانیم چراغ دانشگاه آزاد اسلامی را حضرت امام ملکوتی برافروخته است و این دانشگاه به پیشنهاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و کمک حضرت امام‌(ره) تاسیس شد. رئیس‌جمهوری نیز اقدامات دانشگاه را مورد تمجید و تاکید قرار داد که با وجود این، مخالفت‌های بی‌پایه و اساس نباید وجود داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر احمد شمس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته