دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 14:21
امام جمعه سروستان:

مقام معظم رهبری علاقه خاصی به جانبازان دارند

امام جمعه سروستان گفت: مقام معظم رهبری علاقه خاصی به جانبازان دارند و خود معظم له نیز از جانبازان انقلاب اسلامی هستند و امروز ما حامل پیام تبریک و تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از شما جانبازان و خانواده‌های محترم آنان هستیم.
کد خبر : 19559

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گروهی متشکل از مسئولان شهرستان سروستان حسین ابراهیمی امام جمعه، سلیمان کرمی فرماندار، مسئولان بنیاد شهید و سپاه شهرستان سروستان و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان به نمایندگی از این واحد دانشگاهی با حضور در منازل چند تن از جانبازان دفاع مقدس این روز را به آنان تبریک گفتند.


امام جمعه سروستان با تجلیل از مقام شهیدان زنده انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری علاقه خاصی به جانبازان دارند و خود معظم له نیز از جانبازان انقلاب اسلامی هستند و امروز ما حامل پیام تبریک و تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از شما جانبازان و خانواده‌های محترم آنان هستیم.


ابراهیمی تدبیر مقام معظم رهبری در تاکید و سفارش دیدار با جانبازان را گامی برای عمل به شعار سال و ایجاد جو همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: قطعا مردم و مسئولان قدردان جانبازی‌های شما در عرصه دفاع مقدس بوده و خواهند بود.


جانبازان دفاع مقدس نیز در این دیدار‌ها با ارسال سلام خود بر مقام معظم رهبری، بر پایند بودن به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی تاکید و کردند که تا آخرین نفس به پای انقلاب خود ایستاده و اهداف آن را زنده نگه خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته