دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استانی‌شدن مصاحبه دکتری، فرصتی برای بروز توانمندی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

استانی‌شدن مصاحبهٔ دکتری، فرصت ارزشمندی برای ظهور و بروز توانمندی واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 195407

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استانی شدن فرایند مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی رخدادی است که امسال برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفته است و بر اساس ارزیابی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی و نظرسنجی از پذیرفته شدگانی که در روزهای اول و دوم انجام مصاحبه دکتری با خبرنگار آنا گفت‌وگو کردند، این اتفاق با رضایت اغلب داوطلبان مواجه شده است. هرچند تعدادی از داوطلبان هم انتظار داشتند زمان بازه چند روزه برگزاری مصاحبه بیشتر بود.


فرایند مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از جمعه ۲۳ تیر آغاز و تا دوشنبه ۲۶ تیر جاری ادامه دارد و از بین ۳۰۰۰ نفر قبولی آزمون که به مصاحبه دعوت شده‌اند، در ‌‌نهایت ۲۰۰ نفر برای ادامهٔ تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی پذیرفته خواهند شد.


راه یافتگان به مرحلهٔ مصاحبهٔ دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از وضعیت محل برگزاری مصاحبه در واحد بیرجند و برخورد مناسب و تکریم آمیز کارکنان و دست اندرکاران از رفتار مناسب، اطلاع رسانی گسترده و دقیق و امکانات و تسهیلات واحد بیرجند برای ورودی‌های مصاحبه دکتری و نظارت مستمر و مدیریت مدبرانهٔ دکتر علیرضا حسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قدردانی کردند.


داوطلبان مصاحبهٔ دکتری، برگزاری این مصاحبه به صورت استانی را فرصت ارزشمندی برای ظهور و بروز توانمندی واحدهای استانی دانشگاه برشمردند و ابراز امیدواری کردند با این اقدام نقش تحصیلات تکمیلی در فرایند توسعه متوازن و پایدار مناطق محروم و استان‌ها جدی‌تر گرفته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته