دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1396 - 12:33
دوستی:

هم‌اندیشی مسئولان با دانشجویان از الزامات کار دانشگاه است

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌های استان لرستان، هم‌اندیشی مسئولان با دانشجویان را از الزامات کار دانشگاه‌ها دانست.
کد خبر : 195343

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر بهروز دوستی در جلسه هم‌اندیشی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با تجلیل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان به خاطر برگزاری این جلسه در باره مباحث مطرح شده توسط دانشجویان توضیحات مبسوطی را ارائه داد و حمایت همه جانبه از همه تشکل های قانونی دانشگاه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از وظایف اصلی مسئولان دانشگاه و واحدهای استان بیان کرد.


حجت الاسلام مهدی قدرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان هم درباره وظایف تشکل های سیاسی و انتظارات رهبری نظام از تشکل ها توضیحاتی ارائه کرد.


در پایان جلسه مسئولان و دانشجویان حاضر در جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، مزار آنان را غبارروبی کردند.


مسئولان دفاتر تشکل ها در واحدهای استان لرستان، فرماندهان و مسئولان بسیج دانشجویی واحدها، دبیران تشکل های اسلامی سیاسی و کانون های دانشجویی استان در این جلسه حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته