دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1396 - 11:50
با حضور داوطبان صورت گرفت

آغاز مصاحبه‌های دکتری در کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوچستان

مصاحبه‌های حضوری دوره دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی در 4 استان کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوچستان از امروز 25 تیر آغاز شد.
کد خبر : 195315

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این باره گفت: «مصاحبه های دوره دکتری ۱۳۹۶ در استان کرمان از ۲۵ تیر جاری در واحد مرکز استان برگزار می شود.»


دکتر بابک آل طه با بیان اینکه در مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶، بیش از ۶۳۰۰ داوطلب نفر مصاحبه خواهند شد، اظهار کرد: «از معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی اداری و مالی و مدیر کل حراست واحد کرمان خواسته ایم برنامه ریزی مناسب برای میزبانی از تیم های مصاحبه کننده و داوطلبان را انجام دهند.»


رئیس واحد کرمان خاطرنشان کرد: «مصاحبه های حضوری دوره دکتری سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، در دانشکده های ۶گانه واحد کرمان انجام خواهد شد و از همه مسئولان واحد انتظار می رود تیم های مصاحبه کننده را به خوبی پشتیبانی کنند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم با اعلام این خبر که پذیرش و مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری این دانشگاه در بندرعباس برگزار می‌شود، گفت: «کار پذیرش و مصاحبه از تاریخ 25 لغایت 28 تیر جاری با شرکت 5511 داوطلب در 38 گروه آموزشی در واحد بندرعباس انجام می‌شود.»


مهدی باقری با بیان اینکه در کار پذیرش و مصاحبه از استادان مجرب و صلاحیت دار استفاده می شود عنوان کرد: «بیش از 200 استاد منتخب دانشگاه برای این اتفاق مهم مشخص شده که در مدت 4 روز با این ستاد همکاری خواهند کرد.»



دکتر امین رضا کمالیان دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز از شرکت 2200 داوطلب در این مصاحبه خبر داده و اظهار کرد: این مصاحبه از 25 تا 28 تیر در 5 دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می شود و امکانات و تسهیلات لازم درخواستی از سوی متقاضیان (با هماهنگی قبلی) نظیر خوابگاه و ... فراهم شده است.


رئیس ستاد اجرایی فرآیند مصاحبه علمی پذیرفته شدگان مقطع دکتری دردانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم از برگزاری مصاحبه دکتر علمی تخصصی به مدت چهار روز کاری از 25 لغایت 28 تیر جاری در واحد یزد خبر داد.


دکتر معصومه طباطبایی در این باره به خبرنگار آنا گفت: «امسال برای اولین بار مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری به‌صورت استانی برگزار می‌شود که در آن تعداد 4000 نفر داوطلب دکتری در استان یزد در مصاحبه حضوری شرکت کرده و به رقابت خواهند پرداخت.»


به گزارش آنــا، مصاحبه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی تاکنون در تهران انجام می‌شد. دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر و حسن اعتماد مجموعه مدیریتی جدید در دانشگاه، این اعتبار بزرگ را امسال به استان‌ها داده است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و بر اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی استان خود بیفزایند.


این مصاحبه که از 18 تیر آغاز شده تاکنون در استان های البرز، تهران، قزوین و قم (18 تا 22 تیر) سمنان، گلستان، گیلان و مازندارن (21 تا 24 تیر) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (23 تا 26 تیر) و سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد (25 تا 28 تیر) آغاز شده و در حال انجام است.


نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته