دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت شورای فرهنگ عمومی در استان ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شورای فرهنگ عمومی در استان ها را ضروری دانست و گفت: این شورا مرجعیت فرهنگی را نمایندگی می‌کند و نماینده ولی‌فقیه و استانداران استان ها در برگزاری مستمر این جلسات باید اهتمام داشته باشند.
کد خبر : 194717

به گزارش خبرگزاری آنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آیین معارفه دبیر جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور که در باغ زیبا برگزار شد، با تاکید بر این مطلب افزود: تغییرات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل چاپک کردن روند فعالیت ها در بخش های مختلف است و هیچ موضوع دیگری در این امر دخیل نبوده است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در تراز یکی از معاونت‌های قوی در وزراتخانه قرار بگیرد، گفت: راه‌ اثبات مرجعیت شورای فرهنگ عمومی رویکرد شورای فرهنگی نسبت به سایر نهادها است.


صالحی امیری در پایان گفت: اینکه در این شرایط دست به تغییر زدیم به خاطر این بود که نمی‌خواستم در این برهه زمانی دچار توقف شویم، مدتها پیش پرونده دکتر موالی‌زاده در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی بود و پس از تصویب این شورا، به سمت دبیری شورای فرهنگ عمومی منصوب شدند.


در این مراسم سیدرضا صالحی امیری از خدمات و تلاش های حجت الاسلام شاهمرادی دبیر پیشین شورای فرهنگ عمومی تقدیر و حکم محمدرضا موالی زاده به عنوان دبیر جدید این شورا را به وی تقدیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته