دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده منصوب شد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 194309

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر نصرت الله دین‌محمّدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در مراسم تکریم و معارفه معاونان اداری و مالی این دانشگاه از خدمات دکتر رسول مقدم در زمان یک سال و نیم تصّدی معاونت اداری و مالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده تشکر و اصغر یوسفی را به عنوان معاون اداری و مالی جدید معرفی کرد.


دکتر محمد پرچگانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان هم بیان کرد: حفظ کردن جایگاه سه رکنِ دانشجویان، هیات علمی و کارکنان و کمک کردن به یکدیگر به دور از حاشیه سازی برای هر دانشگاهی واجب است.


وی خطاب به یوسفی توصیه کرد با توجه به تنوع کاری و حساس بودن حوزه مالی، باید از تجربیات کارکنان و مطالعه آیین‌نامه و بخشنامه‌ها تسلط کامل بر امور اداری و مالی را داشته باشند که تسلط کامل باعث موفقیت در امور خواهد بود.


معاون اداری و مالی سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده نیز به ارائه گزارش عملکرد در طول دوران تصدی معاونت اداری و مالی پرداخت.


یوسفی معاون اداری و مالی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده هم گفت: متعهّد می‌شوم هر چه در توان دارم با کمک همکاران برای پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش و کوشش کنم.


در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر رسول مقدم قدردانی و حکم معاونت یوسفی قرائت شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تکریم و معارفه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته