دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمدحسنی: باید پاسخ محکمی در عرصه جنگ نرم به دشمن بدهیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و در جنگ سخت پاسخ محکمی به دشمنان دادیم، در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ محکمی به دشمنان بدهیم.
کد خبر : 193867

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در آئین معارفه خود که صبح امروز (دوشنبه 19 تیر) در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه وارث یک سازمان فرهنگی اثرگذار هستم که یادگار امام خمینی (ره) و هدایت پویای آن با رهنمودهای آسمانی رهبر معظم انقلاب است.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد:‌ بنده در شرایطی این مسئولیت را پذیرفته و به حکم مقام معظم رهبری مفتخر شدم که منطقه و جهان اسلام درگیر ویروس تفکرات انحرافی سلفی و تکفیری و گروه‌های دست‌ساز آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است و با تهدیدهای شدید فکری و فرهنگی مواجه است بنابراین امروز در جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای به سر می‌بریم.


حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه برای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری چند شرط باید رعایت شود، گفت: نخستین شرط تعامل با فرماندهی کل ارتش است که در این رابطه ان‌شاءالله به وظایفمان عمل خواهیم کرد؛ شرط دوم استفاده از تجربیات بزرگان است که این کار موثر را در پیشبرد اهداف انجام می‌دهیم؛ شرط سوم نیز برخورداری از روحیه نقدپذیری است.


وی بیان کرد: شایسته است همانگونه که در جنگ سخت پاسخ دست‌اندازی‌های دشمنان را محکم دادیم و چنان سیلی به آنان زدیم که دیگر توانایی برخاستن و حمله مجدد ندارند در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ دشمن را محکم دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب