دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1396 - 09:45
دو خبر/

کانون فارغ التحصیلان واحد تهران غرب راه‌اندازی شد/ انتصاب رئیس

بنابر درخواست و پیشنهاد پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب و موافقت کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، کانون فارغ التحصیلان واحد تهران غرب راه اندازی شد.
کد خبر : 193678

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی راه اندازی این کانون در حکمی از سوی حسین انتظامی رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، سید احمد بهشتی دکتری مدیریت مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به عنوان رئیس این کانون منصوب شد.


حسین انتظامی در حکم احمد بهشتی خطاب به وی یادآور شده است: بنابه پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به موجب این حکم تا برگزاری انتخابات هیات اجرایی کانون فارغ التحصیلان واحد تهران غرب به عنوان رئیس کانون آن واحد منصوب می‌شوید.


لازم به توضیح است که فعالیت کانون فارغ التحصیلان واحدهای دانشگاهی به صورت خودگردان و با نظارت دفتر مرکزی و رئیس کانون آن استان انجام می‌شود. توفیق و موفقیت جنابعالی را در خدمت به جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه آرزومندم.


مقاله‌های دو عضو هیات علمی واحد تهران غرب در مجلات معتبر داخلی در سال ۹۶ به چاپ رسید


مقاله اول با عنوان «ارتباط اخلاق حرفه‌ای و انضباط با سلامت اداری کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه‌های پیام نور البرز)»از سوی هادی رزقی شیرسوار استادیار گروه مدیریت آموزشی واحد در فصلنامه علمی _پژوهشی آینده پژوهی مدیریت به چاپ رسید.


حسن حجازی فر کار‌شناس ارشد گروه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و شهرام هاشم نیا استادیار گروه مدیریت دانشگاه پیام نور تهران همکاران وی در این مقاله هستند.


مقاله دیگر با عنوان «پاسداری از مصالح جامعه ومردم با اقرار با رویکردی به آرای امام خمینی (س)» از سوی عصمت سوادی استادیار گروه معارف اسلامی واحد در مجله علمی - پژوهشی پژوهشنامه متین به چاپ رسید.


در این مقاله ضمن تعریف مفاهیم اولیه مسائل و مطالب اقرار در پاسداری از مصالح جامعه به این مسئله پرداخته شده که چنانچه اخلاق در جامعه توسعه یابد و اقرار فرهنگ سازی شود حقوقی را که در معرض پایمال شدن است با اقرار می‌توان احیا کرد و کاری را که دستگاه قضایی پس از تلاش و کوشش زیاد و گردآوردن دلایل، قراین، استشهاد و با حدس و گمان انجام می‌دهد با اقرار می‌توان سهل و آسان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته