دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 13:45
با صدور حکمی از طرف ریاست دانشگاه آزاد اسلامی؛

عضو هیئت علمی واحد تهران شرق به رتبه استادی ارتقا یافت

با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر رضا غیاثی دانشیار گروه آموزشی «شیمی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به مرتبه استادی ارتقاء یافت.
کد خبر : 19348

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم مذکور خطاب به وی آورده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید.


دکتر رضا غیاثی، اولین عضو هیئت علمی واحد تهران شرق است که به مرتبه استادی ارتقاء یافته است.


همچنین در احکامی جدا گانه رتبه علمی دو عضو دیگر هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از سوی دکتر حمید میرزاده از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء یافت.


با صدور احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر اسماعیل کاووسی استادیار گروه آموزشی «مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی» و دکتر نور الله واله استادیار گروه آموزشی «برق» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام مذکور خطاب به آنان آورده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته