دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1396 - 11:06

حمایت و قدردانی روسای واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی لرستان از مدیریت دکتر ولایتی

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای از تلاش‌های رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کردند.
کد خبر : 193377

به گزارش خبرنگار آنا در این بیانیه خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی، نهاد علمی برخاسته از انقلاب اسلامی و دانشگاهی کاملا ملی و مردمی است. این دانشگاه با مشارکت مردم و با استفاده از سرمایه های مادی و معنوی آنان بالنده شد و توانست پایه گذار یک نهضت بزرگ علمی در ایران پس از انقلاب اسلامی باشد.


موفقیت های این دانشگاه در نشر دانش و گسترش روحیه علمی، تربیت مدیران و متخصصان، جذب و هدایت سرمایه و رونق اقتصادی و اشتغال بدان درجه رسیده که همگان را وادار به تحسین کرده است و نقش مؤثر و جایگاه والای دانشگاه آزاد اسلامی در نظام آموزش عالی و ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه بر کسی پوشیده نیست.


نزدیک به چهار دهه مجاهدت و تلاش بی وقفه در دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر خیر و برکت برای جوانان و مردم کشور به موفقیت های شگرف و بزرگ تحقیقاتی و علمی در محافل جهانی نیز انجامیده است و امروزه به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان جایگاهی ویژه دارد.


اما در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده است و در شرایطی که توسعه تحصیلات تکمیلی می تواند در جهت رشد اقتصاد مقاومتی کشور مؤثر واقع شود، اختلال در رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی برای نیل به این هدف بزرگ تلقی نمی شود.


در این میان جناب آقای دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت خردمندانه خود با جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل برای دانشگاه آزاد امید را در دل یکایک اساتید و کارکنان و علاقه مندان به این دانشگاه بارور کرد تا با تلاش و کوششی بیش از گذشته همراه و همپای ایشان و سایر دلسوزان به سوی قله های پیشرفت حرکت کنیم.


سخنان صریح آقای دکتر ولایتی در حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مورد تحسین همه روسای واحدها، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان قرار گرفته و همگی حمایت قاطع خود را از اقدامات و تلاش های بی وقفه مدیریت دانشگاه آزاد در طی روزهای اخیر برای آنچه که حفظ دستاوردها و استقلال این‌ موسسه بزرگ آموزش عالی غیردولتی است ابراز داشته و از درگاه خداوند تعال موفقیت روزافزون همه کسانی را که در این مسیر پر فراز و نشیب گام بر می دارند آرزومندند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته