دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 10:18

انتقاد از تصمیم‌گیری درباره سهمیه سوخت پشت درهای بسته

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت در واکنش به واریز نشدن سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها گفت: متاسفانه مسئولان تصمیمات مربوط به سوخت را پشت درهای بسته می‌گیرند در حالی که شهروندان سوخت خود را از جایگاه‌داران مطالبه می‌کنند.
کد خبر : 19328

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با اظهار بی‌اطلاعی از دلایل واریز نشدن سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها افزود: در شرایط فعلی ما پاسخی برای اعتراض مردم در ارتباط با واریز نشدن سهمیه‌ سوختشان نداریم.


وی تصریح کرد: جایگاه‌داران در ساعت‌های اولیه واریز سهمیه سوخت به علت اطلاع نداشتن از تصمیم اخذ‌شده قول دقایق و ساعاتی دیگر را به شهروندان دادند که ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌ها با اعتراض همراه شد، با این حال با درایت جایگاه‌داران از ایجاد تنش و درگیری در جایگاه‌ها جلوگیری و صف‌ها نیز مدیریت شد.


حاج‌محمدرضا تاکید کرد: بسیاری از مردم سهمیه خود را در دو هفته ابتدایی ماه مصرف می‌کنند و به همین دلیل واریز نشدن سهمیه آنها نارضایتی‌هایی را در بر خواهد داشت.


وی درباره ادعای مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی که واریز نشدن سهمیه سوخت خودروها را اختلال در سیستم‌های نرم‌افزاری خود عنوان کرده‌اند، تصریح کرد: این امر صحت ندارد چراکه سهمیه خودروهای عمومی واریز شده و فقط سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها واریز نشده است.


رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت با انتقاد از نبود اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی شرکت پخش برای واریز نشدن سهمیه سوخت‌ خودروها گفت: متاسفانه مسئولان به موقع پاسخگو نیستند و این اطلاع‌رسانی ضعیف اعتراضات مردمی را به همراه دارد.


وی از مسئولان خواست تا قیمت سوخت را تک‌نرخی کنند تا هم موضوع واریز یا عدم واریز سهمیه سوخت برچیده شود و هم از چالش‌های موجود در بنزین دو نرخی جلوگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته