دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1396 - 15:27
در جشنواره نشاط و امید استان تهران

دانشجوی واحد علوم و تحقیقات به عنوان جوان برتر و نخبه معرفی شد

همزمان با جشنواره نشاط و امید استان تهران دانشجوی دکتری مهندسی عمران – آب واحد علوم و تحقیقات به عنوان جوان برتر و نخبه استان تهران معرفی و تجلیل شد.
کد خبر : 193266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جشنواره نشاط و امید استان تهران که با هدف پاسداشت جایگاه برجسته و اثرگذار جوانان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه ملی ایران اسلامی و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریاست جمهوری و ۳ هزار جوان تهرانی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، محمد حسین رشیدی مهرآبادی دانشجوی دکتری مهندسی عمران – آب این واحد به عنوان جوان برتر و نخبه استان تهران معرفی و تجلیل شد.


این دانشجوی واحد علوم و تحقیقات، سال ۱۳۹۵ به عنوان دانشجوی نمونه کشور در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و به عنوان دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات معرفی شده است.


همچنین وی دارای ۴۲ مقاله علمی، بیش از ۷ اختراع و تالیف و ترجمه دو جلد کتاب و دارای طرح پژوهشی است.


براساس این گزارش، جشنواره نشاط و امید استان تهران برای اولین بار برگزار شده و از ۱۶ جوان برتر استان تهران در این جشنواره قدردانی شدند که براین اساس محمد حسین رشیدی مهرآبادی دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان به عنوان جوان برتر معرفی و قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته