دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر صورت گرفت

انتشار کتاب «بررسی وضعیت اجتماعی و فرهنگی زنان در ادوار مختلف تاریخ ایران»

کتاب «بررسی وضعیت اجتماعی و فرهنگی زنان در ادوار مختلف تاریخ ایران، با تاکیدبر بررسی نقوش مُهرها و اثر مُهرها» از سوی دکتر آمنه فیروزآبادی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر منتشر شد. 
کد خبر : 193221

به گزارش آنا، این مولف با اعلام اینکه نقش اجتماعی زن در ایران، از پیش از ورود آریایی‌ها به این فلات گسترده در آثار و بقایای روزگار باستان مشهود است افزود: با توجه به نقش اجتماعی و حضور زنان در عرصه‌های مختلف، در این کتاب سعی شده وضعیت اجتماعی و فرهنگی زنان ایران بر اساس مُهرها و اثر مُهرهای به جامانده در ادوار مختلف تاریخ ایران و متعلق به دوران پیش خطی، عیلامی، هخامنشی، سلوکی، اشکانی و هخامنشی بررسی و تجزیه و تحلیل شود.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به نقش مهم زنان در جامعه پرداخت و گفت: کتاب«بررسی وضعیت اجتماعی و فرهنگی زنان در ادوار مختلف تاریخ ایران، با تاکیدبر بررسی نقوش مُهرها و اثر مُهرها» در 110 صفحه، از سوی انتشارات فرهوش تهران به تیراژ 1000 نسخه منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


از این پژوهشگر و استاد دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تاکنون 2 عنوان کتاب منتشر و بالغ بر20مقاله درکنفرانس‌های ملی، بین‌المللی و ژورنال‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته