دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز رزمایش اقتدار و امنیت پایدار ۹۶ در دریای خزر

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش از آغاز رزمایش امنیت و اقتدار پایدار 96 در پهنه دریای خزر خبر داد.
کد خبر : 191619

به گزارش گروه سیاسی آنا، ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری با اعلام این خبر گفت : این رزمایش در پنج مرحله پیش بینی و به مرحله اجرا در می‌آید.


وی افزود: مرحله اول این رزمایش شامل برنامه ریزی و طراحی از نیمه اول فروردین ماه امسال آغاز و مرحله دوم ان با برگزاری جلسه توجیهی و آغاز رزمایش در ساحل اجرا می شود.


ناخدا یکم باقری با اشاره به برگزاری مرحله سوم تحت عنوان عملیات بازی جنگ بین یگانهای و تقسیم آنها به دو دسته یگانهای خودی و دشمن و اجرای تاکتیک های پیش بینی شده در این عملیات تصریح کرد: در مرحله چهارم رزمایش، تمرینات و عملیات مشترک بین یگانهای شناورسطحی، یگانهای پروازی، یگان های عملیاتی در ساحل و دریا و یگان های پشتیبانی به اجرا در می اید.


وی با اشاره به برگزاری جلسه ارزیابی رزمایش به عنوان پنجمین مرحله آن در مرداد ماه امسال گفت: این رزمایش در محدوده ای به وسعت بیش از 88 هزار متر مربع در پهنه دریای خزر در منطقه تحت ماموریت ناوگان شمال برگزار می شود.


فرمانده ناوگان شمال تاکید کرد: مطابق گذشته پیام ما از برگزاری این رزمایش پیام صلح و دوستی در سایه اقتدار و توانمندی در دریای خزر است.


رزمایش اقتدار و امنیت پایدار 96 از صبح امروز یکشنبه در دریای خزر
آغاز و به مدت پنج روز برگزار می شود.


انتهای پیام


انتهای پیام/

برچسب ها: دریای خزر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته