دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1396 - 16:47

فروشنده داروهای تقلبی دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که در فضای مجازی به تبلیغ داروهای لاغری می‌پرداخت و برای شهروندان اجناس تقلبی ارسال می‌کرد توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : 191406

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر خرید داروهای لاغری از طریق فضای مجازی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد داروهای خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه لاغری به همراه ندارد، تقلبی بوده و عوارض زیادی برای مصرفکنندگان دارد.
مرتضوی افزود: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که آنجا را محل فروش و توزیع انواع داروهای تقلبی کرده بود، شناسایی و تمام داروهای غیرمجاز وی ثبت و ضبط شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به فروشندگان داروهای غیرمجاز، بیان کرد: پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند با قاطعیت برخورد می‌کند و همچنین به شهروندان توصیه می‌شود داروها و اقلام بهداشتی خود را فقط از داروخانه‌های معتبر خریداری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته