دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آشنایی با بازیکنان جدید استقلال تهران

دورهمی بزرگان در استقلال/ از «زیدان آسیا» تا «پژمان باتعصب»

تیم فوتبال استقلال تهران برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر هزینه زیادی کرده است و با خریدهای گرانقیمتی که انجام داد امیدوار است بتواند به روزهای اوجش برگردد.
کد خبر : 191221

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال تهران در نقل و انتقالات این فصل خریدهای خوبی را انجام داد و یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در جذب بازیکنان جدید بوده است. استقلالی‌ها در این فصل روبه سوی جذب یاران قدیمی خودشان آوردند , به نوعی می‌خواهند با تلفیقی از بازیکنان جدید و قدیمی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فصل آینده باشند.


استقلالی‌ها که در هفته جاری برای برپایی اردوی خارجی عازم گرجستان خواهند شد به نوعی لیست خودشان را تکمیل کردند و نقل و انتقالات این باشگاه هم به اتمام رسیده است.


نام: حسن


نام خانوادگی: بیت سعید


تاریخ تولد: 1369/1/12


سن: 27


پست: مهاجم


قد: 1/84


باشگاه های قبلی: فولاد نوین، استقلال خوزستان، استقلال تهران


حسن بیت سعید مهاجم جنوبی فوتبال ایران که دو سال گذشته درخشش خوبی در استقلال خوزستان داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های این تیم به شمار می‌رفت در فصل جدید بار دیگر پیراهن آب را بر تن می‌کند و این بار برای هم‌نام تهرانی به میدان می‌رود. استقلالی‌ها با رفتن کاوه رضایی امید زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستند بتوانند بیت سعید به عنوان مهاجم اول این تیم در امر گلزنی موفق عمل کند.



بیت سعید با یک قرارداد دوساله راهی استقلال تهران شد تا پوشیدن شماره 7 محبوب ‌ابی‌ها بتواند در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.


نام: مهدی


نام خانوادگی: قائدی


تاریخ تولد: 1377/9/14


سن: 19


پست: مهاجم


قد: 1/71


باشگاه قبلی: ایرانجوان بوشهر، استقلال تهران


مهدی قائدی جوان اول این روزهای استقلال تهران با عملکرد خوبش همراه با ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول نگاه اکثر تیم‌های لیگ برتری را به خودش معطوف کرد.



قائدی که در نیم فصل گذشته از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد تا پایان فصل در بوشهر بماند و در نهایت به پیشنهاد تیم رقیب یعنی استقلال تهران پاسخ مثبت داد و با قرارداد 3 ساله به این تیم پیوست.


نام: سجاد


نام خانوادگی: شهباززاده


تاریخ تولد: 1368/11/3


سن: 28


پست: مهاجم


قد: 1/85


باشگاه های قبلی: ذوب‌آهن اردبیل، سایپا، استقلال تهران، آلانیا اسپور ترکیه، نفت تهران، استقلال تهران


سجاد شهباززاده که دو فصل پیش روزهای درحشانی را با استقلال پشت سرگذاشت در فصل گذشته سر از فوتبال ترکیه درآورد. اما سرنوشت این بازیکن هم مانند سایر بازیکنان ایرانی که برای ادامه فوتبال خودشان به این کشور رفتند چندان مساعد نبود و شهباززاده بعد از نیم فصل اول فوتبال ترکیه را ترک کرد و به ایران بازگشت.



مهاجم سابق استقلال در بدو ورودش به ایران قصد بازگشت دوباره به استقلال را داشت اما به دلیل محرومیت آبی‌ها در فیفا مجبور شد تا نیم‌فصل را در نفت تهرانسپری کند و امسال بار دیگر راهی استقلال شود تا در خط حمله این تیم باردیگر هنرنمایی کند.


نام: داریوش


نام خانوادگی: شجاعیان


تاریخ تولد: 1371/1/18


سن: 25


پست: هافبک


قد: 1/76


باشکاه‌های قبلی: فجرسپاسی، گسترش فولاد، استقلال تهران


داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی گسترش فولاد که در یکی دو سال گذشته به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شد در این فصل باسروصدای زیادی راهی استقلال شد. شجاعیان که از هر دو تیم پرطرفدار پایتخت پیشنهاد داشت در نهایت استقلالی‌ها برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ زیادی را پرداخت کردند و موفق شدند این بازیکن را به استقلال بیاورند.


شجاعیان که یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات این فصل را به نام خودش ثبت کرد کار سختی در استقلال دارد تا بتواند ارزش‌های خودش را نشان دهد.



این بازیکن با قرارداد 3 ساله راهی استقلال تهران شد و برای حضور در ترکیب ثابت بازیکنان بزرگی چون جباری و ابراهیمی را درکنار خودش دارد.


نام: پژمان


نام خانوادگی: منتظری


تاریخ تولد: 1362/10/17


سن: 34


پست: مدافع میانی


قد: 1/84


باشگاه‌های قبلی: فولاد، استقلال تهران، ام صلال، الاهلی، استقلال تهران


پژمان منتظری را می‌توان یکی از خریدهای خوب آبی‌ها در فصل جدید دانست. استقلال که در فصل گذشته مشکلات زیادی را در قلب خط دفاعی‌اش داشت در این فصل امیدوار است با جذب منتظری به خط دفاعی تیمش سروسامان دهد. منتظری در سال‌های قبل از حضور در قطر دوران خوبی را در استقلال سپری کرد و بعد از حضور چهار ساله در فوتبال این کشور ترجیح داد بار دیگر در ایران و در استقلال به فوتبالش ادامه دهد.



منتظری با یک قرارداد 2 ساله پیراهن همیشگی خودش شماره 33 را در استقلال بر تن می‌کند و امیدوار است بتواند با این تیم به عنوان قهرمانی برسد.


نام: مجتبی


نام خانوادگی: جباری


تاریخ تولد: 1362/3/26


سن: 34


پست: هافبک


قد: 1/82


باشگاه‌های قبلی: راه‌آهن، استقلال تهران، ابومسلم، استقلال، سپاهان، الاهلی قطر، استقلال تهران


مجتبی جباری یکی از بهترین هافبک‌های دهه اخیر استقلال تهران بوده است. جباری که با درخشش در این تیم لقب زیدان آسیا را در فوتبال ایران به خودش نسبت داد بعد از چند فصل خوب همراه این تیم برای ادامه فوتبالش به قطر رفت. جباری که همیشه با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد در فوتبال قطر و در تیم الاهلی هم این مشکل گریبانگیرش شد و بعد از 4 سال حضور در این کشور ترجیخ داد برای ادامه فوتبالش به ایران برگردد.



جباری که در چند روز گذشته مذاکراتی را با باشگاه نفت تهران هم انجام داد اما در نهایت با استقلال به توافق رسید تا با حضورش در استقلال بار دیگر پیراهن شماره 8 این تیم را بر تن کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب