دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 16:12
همزمان با سی و دومین سالروز تأسیس واحد شهرکرد صورت گرفت؛

جشن فارغ‌التحصیلی ۶۰۰ دانشجوی واحد شهرکرد در مقاطع مختلف/ تقدیر از ۶۰ دانشجوی بر‌تر

همزمان با سی و دومین سالروز تأسیس واحد شهرکرد در مراسمی از ۶۰ دانشجوی بر‌تر، مدیران سابق و استادان بازنشسته با حضور دکتر علی کاظمی معاون هماهنگی استان، دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس واحد شهرکرد، معاونان، استادان، کارکنان و جمع زیادی از دانشجویان در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 19099

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ضمن تبریک سالروز تأسیس واحد شهرکرد از کسب رتبه های برتر دانشگاهی این دانشگاه خبرداد و گفت: این دانشگاه در ردیف 12دانشگاه برتر کشوری به شمار آمده است.


دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی با بیان دستاوردهای 32ساله این دانشگاه اظهار کرد: سیاست های کلان این دانشگاه در سه بخش آموزشی و توسعه تحصیلات تکمیلی، کیفی سازی آموزشی، اصلاح و جذب هیأت علمی و همچنین عدم اتکا به درآمد های دانشجویی مورد اهمیت قرار گرفته است.


وی تصریح کرد: سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر به تبدیل یک دانشگاه کار آفرین تغییر یافته و در صدد تشکیل تشکل ها و نهادهای کارآفرین در شهرها هستیم. دکتر قاسمی ادامه داد: با هدف هدایت و ایجاد مشاغل مناسب در رشته های مربوطه، برای ایجاد مراکز مشاوره حقوقی، مرکز حسابرسی و همچنین مرکز مشاوره روانشناختی در سطح استان با مسولان استانی و کشوری رایزنی هایی انجام شده است و تا پایان سال 94 این مراکز در شهرکرد دایر می شوند.


رئیس دانشگاه افزود: درآمدزایی خارج از شهریه دانشگاه با تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان امکان‌پذیر است. دکتر قاسمی بیان داشت: نیاز سنجی و امکان یابی برای کسب دیگر مشاغل برای فارغ التحصیلان این دانشگاه، از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است.


در این مراسم از پیشسکسوتان دانشگاه آقایان دکتر اسفندیار آهنجیده مشاور استاندار در امور دانشگاهیان و از مدیر گروه های برجسته و تأثیر گذار در تأسیس دانشگاه، مهندس اصغر رئیسی دهکردی رئیس سابق و تأثیر گذار در تأسیس ، سید محمود علوی سامانی اولین معاون اداری و مالی، عباسعلی سلطانی معاون آموزشی سابق، صفرعلی رستم پور معاون آموزشی سابق و احمد عباسی رئیس سابق دانشکده ادبیات و علوم انسانی تجلیل و قدردانی شد.


همچنین حدود 600 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری همزمان با جشن سی و دومین سال تولد این واحد دانشگاهی، فارغ التحصیل شدند. قرائت سوگندنامه ویژه دانشجویان فارغ التحصیل بصورت گروهی، اجرای موسیقی سنتی، تقلید صدا، مسابقه، اجرای گروه تئاتر آوای جاودان، برش کیک تولد سی و دو ساله دانشگاه توسط مسئولین و اجرای آقای امیر افشاری مجری شبکه سه سیما از دیگر برنامه های شاد و مفرح این مراسم باشکوه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته