دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 10:46
شمس در گفت‌وگو با آنا خبر داد

ارسال بیش از 700 اثر به همایش تجلیل از پژوهشگران اندیشه‌های امام(ره)/16 اثر برگزیده تجلیل می‌شوند

رئیس واحد تهران جنوب از دریافت 728 اثر در همایش تجلیل از پژوهشگران اندیشه‌های امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: متعاقب غربالگری دقیق و داوری مقدماتی تعداد 172 اثر به مرحله داوری نهایی رسید.
کد خبر : 1908

دکتر احمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل اظهار کرد: در این راستا همایشی با عنوان "تجلیل از پژوهشگران حوزه اندیشه‌های امام خمینی (ره) با اهتمام ویژه دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.


پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین همه‌جانبه اندیشه‌های امام خمینی(ره)


وی افزود: این همایش با همکاری سه‌گانه مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، واحد تهران جنوب و واحد یادگار امام(ره) اجرا می‌شود؛ از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین همه‌جانبه اندیشه‌های حضرت امام پیشگام بوده و تاکنون قدم‌های چشمگیری برداشته است بر این اساس همایش مذکور تدارک دیده شد.


شمس ادامه داد: بخش علمی این همایش که مهم‌ترین رکن آن محسوب می‌شود با توجه به پتانسیل‌های واحد تهران جنوب از حیث تعداد رشته‌ها و ترکیب هیات علمی و نیز وضع مطلوب پژوهشی علمی و فرهنگی به این واحد دانشگاهی سپرده شد .


رئیس واحد تهران جنوب افزود: در راستای اجرای این امر خطیر از اوایل آبان سال جاری از طرق مختلف مبادرت به فراخوان شد. پس از وصول خیل آثار علمی ارسالی که بر 728 اثر بالغ شده است و متعاقب غربالگری دقیق و داوری مقدماتی تعداد 172 اثر به مرحله داوری نهایی رسید.


تقدیر از 16 اثر برگزیده در همایش تجلیل از پژوهشگران اندیشه‌های امام خمینی (ره)


وی ادامه داد: با استفاده از استادان مرتبط باتجربه و دارای حداقل مرتبه علمی استادیاری طی مدت زمان تعیین شده 16 اثر مرکب از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و پایان نامه از صافی دقیق داوری گذشت و قرار است آثار برگزیده روز یکشنبه مورخ 19/11/93 ساعت 9 صبح در واحد یادگار امام (ره) سالن خوارزمی با حضور آیت‌الله موسوی بجنوردی، مرکز فرهنگی دانشگاهی حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، معاونان دانشگاه و سایر مسئولان و مدعوین مورد تجلیل قرار گیرند.


شمس ابراز امیدواری کرد، این قدم، مرضی حضرت حق تعالی و موثر در تشریح علمی و عملی اندیشه های بی بدیل امام راحل (ره) واقع شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته