دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از 30 تیر تا 2 مرداد

واحد اهواز، میزبان 6 هزار داوطلب دکتری تخصصی سال 96

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: واحد اهواز در مصاحبه دکتری تخصصی 96 دانشگاه آزاد اسلامی میزبان حدود 6000 نفر داوطلب از سراسر کشور است.
کد خبر : 190007

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر شهرام لک در جلسه با ستاد اجرایی مصاحبه دکتری این استان، آمادگی کامل استان خوزستان و واحد اهواز را برای انجام مصاحبه های دکتری مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده سازمان مرکزی برای انجام مصاحبه ها، تمام تلاش بنده و همکارانم در این راستا بوده تا با تشکیل تیم های با کیفیت علمی مطلوب مصاحبه، شرایط مناسبی را برای داوطلبانی که واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را برای ادامه تحصیلات تکمیلی خود در مقطع دکتری تخصصی انتخاب کرده اند را فراهم سازیم.


وی افزود: پس از اعلام سازمان مرکزی برای واگذاری برگزاری مصاحبه های دکتری به استانها، استان خوزستان نیز با بسیج تمام امکانات با برگزاری بیش از چندین جلسه برای انجام هماهنگی های لازم و آماده سازی واحد اهواز اقدام کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از برگزاری جلسه توجیهی با مدیران گروه های تخصصی و اساتید مطرح و بنام استان، خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این استوار بوده که از ظرفیت هیات علمی استان بهره‌مند شویم و در صورت نیاز در تعدادی از رشته ها از اساتید خارج از استان نیز استفاده شده است.


لک با قدردانی از دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و تیم همراه وی برای تفویض اختیارات به استان ها و استفاده از پتانسیل های استادان هر استان، افزود: با توجه به وجود اساتید ارزشمند دانشگاه در استانها این تمرکززدایی، بسیار در روحیه کادر آموزشی و تقویت روحیه علمی اساتید استان ها موثر خواهد بود و در آینده دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه مثبت این اطمینان را در مسیر پیشرفت و توسعه خواهد دید.


رئیس واحد اهواز تعداد رشته گرایش های مورد مصاحبه را 60 رشته گرایش عنوان کرد و گفت: با انتخاب و صدور احکام 60 مدیر گروه مجرب، مصاحبه تخصصی از بین استادان باتجربه انجام خواهد گرفت.


وی افزود: تقاضای ما از داوطلبان معرفی شده به مصاحبه در کد رشته محل‌‌های استان خوزستان این است که با مراجعه به وب سایت واحد اهواز به آدرس www.iauahvaz.ac.ir از زمان و مکان دقیق مصاحبه خود و آخرین اخبار استان خوزستان در این زمینه مطلع شوند.


به گزارش آنــا، در راستای برگزاری بهینه مصاحبه، تکریم داوطلبان و به منظور جلوگیری از سرگردانی داوطلبان، زمان و مکان دقیق مصاحبه بصورت پیامک و جستجو در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اطلاع رسانی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب