دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1396 - 17:15
با حضور شمس

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط‌کریم معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط‌کریم با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 190005

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم تکریم دکتر عبدالله قاسمی و معارفه دکتر اردشیر سنایی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم ظهر امروز با حضور دکتر احمد شمس دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در محل این واحد برگزار شد.



شمس با قدردانی از زحمات قاسمی در مدت سرپرستی این واحد به معرفی سنایی سرپرست جدید واحد رباط کریم و سابقه وی پرداخت و گفت: دکتر سنایی یکی از بهترین همکاران بنده در پست معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی بوده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با توجه به کاهش دانشجو و حذف تعدادی از رشته های دانشگاه از دفترچه تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: این موضوع شرایط را برای واحدهایی مانند رباط کریم سخت کرده است که برای خروج از بحران، مدیریت جهادی را می طلبد.



در پایان این مراسم، حکم سرپرستی دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر شمس به دکتر سنایی اعطا شد و وی کار خود را آغاز کرد.



به گزارش آنا، دکتر مرتضی محمودی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان استان به همراه معاونان واحد رباط کریم در این مراسم حضور داشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته