دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1394 - 11:39
زارع در واحد شیراز خبر داد

ایجاد اتاق مشاوره، حمایت از نخبگان دانش‌آموزی در پژوهشگران جوان و نخبگان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد اتاق مشاوره، حمایت از نخبگان دانش آموزی و لزوم توسعه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را سرلوحه کاری این باشگاه در سال جاری دانست.
کد خبر : 18950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین جلسه کمیته جذب استعدادهای درخشان استان فارس و جلسه هم‌اندیشی رؤسای باشگاه‌های پژوهشگران واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد با هدف بررسی مشکلات و ارتقای سطح کیفی باشگاه‌ها برگزار شد.


در ابتدای این جلسه، پرونده‌های درخواست تعداد چهار عضو از باشگاه واحدهای بیضا، مرودشت، آباده و فیروزآباد بررسی شد و در ‌‌نهایت پرونده رضا صداقتی از باشگاه واحد بیضا در کمیته جذب استان فارس تأیید و برای بررسی به کمیته جذب باشگاه ارسال شد.


در ادامه مشکلات پایه‌ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شیراز از زمان تحویل گیری و فعالیت‌های اخیر باشگاه برای رفع مشکلات و ارتقای سطح کیفی باشگاه و بحث تفکیک اعضای انتقالی از واحد علوم و تحقیقات فارس بین واحد شیراز و مرودشت مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد.


سپس دکتر کریم زارع رئیس باشگاه، برگزاری جشنواره استانی کارآفرینان بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد جهرم و تشویق واحد‌ها به معرفی کارآفرینان، رویکرد عضویت شخصیت‌های برجسته به عنوان عضو افتخاری، رویکرد عضویت از صنایع مختلف در باشگاه، توافقنامه با وزارتخانه‌های نفت و نیرو، انجام طرح‌های پژوهشی توسط اعضای باشگاه، ایجاد اتاق مشاوره، حمایت از نخبگان دانش‌آموزی و لزوم توسعه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را سرلوحه کاری این باشگاه برشمرد و خواستار پیگیری و به سرانجام رساندن این برنامه‌ها از سوی دفا‌تر باشگاه در هر یک از واحدهای دانشگاهی شد.


جلسه کمیته جذب استعدادهای درخشان استان فارس و جلسه هم‌اندیشی رؤسای باشگاه‌های پژوهشگران واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر منصور بخش امین مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی باشگاه، دکتر قهرمان سلوکی‌نژاد معاون پژوهشی واحد مرودشت، دکتر کاوس ایازپور معاون پژوهشی واحد جهرم و دکتر حامد آگاهی دبیر کمیته و رییس باشگاه شیراز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته