دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 17:06

رئیس جدید مرکز آموزشی سما و معاون دانشگاه آزاد اسلامی خوی منصوب شد

کاظم کریم‌زاده در حکمی از سوی شورای سیاست گذاری سازمان سما بنا به پیشنهاد دکتر علیرضا لطفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی سما خوی منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 18882

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در مراسم معرفی وی که روسای مراکز سمای شهرهای مهاباد و میاندوآب و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند، از زحمات مهندس کریم شیرازی قدردانی کرده و برای کاظم کریم‌زاده آرزوی موفقیت کرد.


دکتر علیرضا لطفی گفت: رسیدن به اهداف بلند مدت دانشگاه نیازمند استمرار فعالیت‌ها و همکاری و همدلی مسئولان با این مراکز آموزشی است.


رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان آذربایجان غربی هم در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با تاکید و توجه بر اهمیت در امر تعلیم و تربیت اظهار کرد: در دانشکده‌های سما استعدادهای بالقوه نهفته است که این استعداد‌ها با تلاش و همکاری بیشتر می‌تواند به بالفعل تبدیل شود.








فرخ پور: سازمان‌های سما با توجه به اینکه متعلق به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است انتظار می‌رود با همدلی و همزبانی و با مشارکت همه اعضا برای پیشرفت این مجموعه ما را یاری کنند

حسن فرخ‌پور در مورد نحوهٔ آئین نامه انتصابات و نحوهٔ انتخاب معاونت‌های سمای واحدهای دانشگاهی در سازمان سما مطالبی را بیان کرده و افزود: انتصابات دراین سازمان براساس آئین نامه برای افراد حائز شرایط از طریق مصاحبه‌ای است که از سوی کار‌شناسان این سازمان صورت می‌گیرد و مدرک تحصیلی ملاک عمل نیست.


فرخ پور ادامه داد: سازمان‌های سما با توجه به اینکه متعلق به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است انتظار می‌رود با همدلی و همزبانی و با مشارکت همه اعضا برای پیشرفت این مجموعه ما را یاری کنند.


این مسئول تصریح کرد: سازمان‌ سما مهارت محور بوده و هدف تربیت تکنیسین‌های مجرب است.


رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان آذربایجان غربی از خدمات و زحمات چندین سالهٔ شیرازی قدردانی کرده و انتخاب کریم‌زاده را به عنوان رئیس مرکز جدید آموزشی سما تبریک گفت.


شیرازی نیز با ارائهٔ گزارشی از عملکرد مرکز سما از حمایت‌های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خوی قدردانی کرده و کریم‌زاده را فردی شایسته و مناسب این جایگاه توصیف کرده و برای وی آرزوی موفقیت کرد.


در این مراسم رئیس جدید مرکز آموزشی سما خوی نیز گفت: تمام تلاش و سعی خود را در راه پیشرفت هر چه بیشتر سازمان سما به کار گرفته و با یاری همکاران و رئیس واحد در این راه قدم برخواهد داشت.


این جلسه با اهدای جوائز به مهندس شیرازی و ارائه لوح یادبود از طرف مرکز آموزشی سما و دانشگاه آزاد اسلامی خوی و نیز با قرائت متن حکم انتصاب کریم‌زاده خاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب