دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1396 - 14:33
دو خبر

انتشار دومین شماره نشریه «ن والقلم» و برگزاری کارگاه مدیریت رفتار سازمانی در واحد تبریز

دومین شماره فصلنامه «ن و القلم» کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منتشر شد.
کد خبر : 188644

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تربیت به سبک ایرانی – اسلامی، برهنگی به شرط تمدن، من هم پرچم‌دار انقلابم، سوادآموزی یک جهاد فرهنگی، مقایسه فرهنگ غرب و شرق، یک حکم، یک همبستگی، سرو قامتان صبور، پروانه‌های عاشق برخی از مطالب دومین شماره فصلنامه «ن و القلم» است.


صاحب امتیاز این نشریه، کانون قرآن و عترت (ع) معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز بوده و مهدی مهدی‌پور مقدم و امیر معین مهر مدیرمسئول و سردبیر آن است.



کارگاه مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت بهره‌وری ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری آنا، عضو هیات علمی این دانشگاه و مدرس کارگاه مدیریت رفتار سازمانی گفت: موفقیت سازمان به استفاده موثر نیروی انسانی بستگی دارد و مدیر موفق مدیری است که بتواند به خوبی از افراد خود بهره برده و توان آنها را بکار گیرد.


دکتر مجید باقرزاده اظهار کرد: رفتار سازمانی یک رشته مطالعاتی است که تاثیر افراد، گروه‌ها و ساختار سازمانی را بر رفتار کارکنان مورد مطالعه قرار داده و هدفش بالا بردن مهارت‌های مدیران برای شناخت علل، پیش‌بینی و تغییر رفتار افراد در سازمان است.


دکتر صادق ملکی اوارسین مدرس کارگاه مدیریت بهره‌وری نیز با بیان اینکه ضعف مدیریت از موانع بهره‌وری است، گفت: ضعف در مدیریت یکی از عوامل اصلی پایین بودن بهره‌وری در دانشگاه است. آشنا نبودن مدیران با تکنیک‌ها و فنون برنامه‌ریزی، سازماندهی، مدیریت منابع انسانی، پاداش و تنبیه، روش‌های انگیزشی، کنترل، انتخاب نامناسب مدیران در سطوح مختلف، جابجایی مکرر آنها و نداشتن برنامه‌ریزی برای دوره‌های آموزشی، موجب ضعف در مدیریت و کاهش بهره‌وری می‌شود.


این کارگاه به همت شورای زنان فرهیخته دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته