دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 15:37

افتتاح دفتر مشاوره فرهنگی و مذهبی در واحد پرند

با حضور حجت الاسلام طیبی رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان تهران، دفتر مشاوره فرهنگی و مذهبی در واحد پرند افتتاح شد.
کد خبر : 18845

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی واحد پرند گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای فرهنگی واحد و تأکید معاونت فرهنگی دانشگاه بر ضرورت وجود دفا‌تر مشاوره فرهنگی در واحد‌ها، این دفتر تأسیس و راه اندازی شد.


حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی افزود: امروزه مشاوره مذهبی و فرهنگی یکی از ضرورت‌های ثابت شده و اجتناب ناپذیر در واحدهای دانشگاهی است که خوشبختانه مورد توجه مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده و از نقاط مثبت ارزیابی فرهنگی کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی در دورة جدید است.


وی با توجه به ظرفیت‌های مشاوره فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه بر نقش مشاوره فرهنگی در فرآیند پرورش نیروی انسانی متعهد تأکید کرده و گفت: ۲۴ نفر از اساتید گروه‌های قرآنی و معارف اسلامی و تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم در ۶ روز هفته در این دفتر خدمات مشاوره ارائه می کنند.


وی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد تا با حضور و همکاری خود در این امر مهم فرهنگی مشارکت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته