دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 17:19
حجت‌الاسلام کهساری:

صرفه‌جویی انجام گرفته در واحد گرمسار سبب رونق، شکوفایی و تغییرات مثبت شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: صرفه‌جویی‌های انجام گرفته در واحد گرمسار سبب رونق، شکوفایی و تغییرات مثبت شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر : 1884

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام رضا کهساری در جلسه هیات رئیسه واحد گرمسار با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب، دهه فجر را یکی از نعمت های الهی برشمرد و افزود: قرآن کریم بر یادآوری نعمت ها و حفظ آن تاکید دارد و همه ما باید نعمت انقلاب را یادآوری و درصدد حفظ آن باشیم.


وی وحدت، اخلاص، از خودگذشتگی، تلاش و نادیده گرفتن مسائل مادی را از عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: تداوم این عوامل نیز انقلاب را حفظ خواهد کرد و هرگاه کوتاهی و کم کاری کنیم در معرض خطر خواهیم بود.


کهساری افزایش تحرک و بعد معنوی در دانشگاه را یادآور شد و اظهار کرد: وجدان کاری، رعایت انصاف، عدم پیش داوری، کیفیت و صحت کارها و امور، افزایش محبت و اندیشه های مثبت باعث صحت در امور و رشد و تعالی دانشگاه خواهد بود.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در بین دانشگاه های استان دارای شرایط بهتری است و صرفه جویی های انجام گرفته در واحد گرمسار سبب رونق، شکوفایی و تغییرات مثبت شده که از این تلاش ها تقدیر و تشکر می شود.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه در مباحث فرهنگی باید طرح های جدید و تاثیرگذار ارائه شود، افزود: دعوت به معنویت، ادب و حقوق الهی باید لحاظ شده و از روش های اثر گذار بهره جست.


سرپرست واحد گرمسار نیز با تبریک دهه مبارک فجر بر پیروی و ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد و گفت: اگر رشادت ها و فداکاری ایثارگران و شهدا، رهبری امام و وحدت ملت ایران نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید.


دکتر طاهره میرساردو گفت: سه اصل اطاعت از رهبری، وحدت و یکپارچگی و رهروی راه شهدا سرلوحه وسرمنشا کارهایمان است و انقلاب اسلامی مایه سربلندی و افتخار مسلمانان جهان به شمار می رود.


سرپرست واحد گرمسار افزود:ما به انقلابی بودن و مسلمان بودنمان افتخار می کنیم و باید الگو باشیم و وحدتمان را حفظ کرده و از آرمان های امام و شهدا پیروی کنیم. پیروی از ولایت فقیه و حفظ نظام و انقلاب وظیفه اصلی ماست و باید تلاش کنیم پله های ترقی، پیشرفت و تعالی را طی کنیم.


در این جلسه معاونان واحد گرمسار گزارشی از اقدامات و فعالیت های آموزشی، پژوهشی، مالی، عمرانی، دانشجویی و فرهنگی انجام شده در چهار ماهه گذشته ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته