دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه دامداران ایران خبر داد

خرید تضمینی ۱۵ هزار تن شیر خام

رئیس اتحادیه دامداران ایران از خرید ۱۵ هزار تن شیر خام از دامداران در قالب طرح خرید تضمینی خبر داد.
کد خبر : 188

سعید سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با اعلام اینکه از پنجم آذرماه تاپایان روز شانزدهم دی ماه 15 هزار تن شیر از دامداران خریداری شده‌ است،گفت: بیشترین میزان خرید شیر از دامداران استان اصفهان صورت گرفته که بالغ بر هفت هزار و 500 تن بوده‌ است.


وی افزود: البته به دلیل ارائه نشدن شماره حساب و نیز امضا نشدن قرارداد میان دامداران و سازمان تعاون روستایی، تا کنون پولی به حساب دامدارانی که از آنها شیر خریداری شده، واریز نشده‌ است.


سلطانی با بیان اینکه بخشی از دامداران با دریافت علوفه به جای پول نقد، عملا تسویه‌حساب کرده‌اند، اظهار کرد: دامداران در صورت ارائه شماره حساب و انعقاد قرار داد، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پول ناشی از فروش شیر تولیدی را دریافت کنند.


وی ادامه داد: استقبال دامداران از اجرای طرح خرید تضمینی شیر خام موجب شد با اعلام سازمان تعاونی روستایی، اجرای آن تا اطلاع ثانوی ادامه یابد.


رئیس اتحادیه دامداران ایران با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب شد قیمت شیر افزایش یابد، تصریح کرد: با خرید گسترده شیر خام از دامداران استان اصفهان در قالب طرح خرید تضمینی شیر خام، قیمت هر لیتر شیر در این استان 80 تا 90 تومان افزایش یافت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته