دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 16:36
رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین واحد علوم دارویی:

دانشجویان به ایجاد محیط امن علمی و فرهنگی کمک کنند

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی از دانشجویان خواست تا با رعایت شخصیت اجتماعی و نحوه صحیح برخورد با استادان و سایر دانشجویان به ایجاد محیط امن علمی و فرهنگی کمک کنند.
کد خبر : 1870

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم بلالی در جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود مقاطع کارشناسی صنایع غذایی، سلولی- ملکولی و میکروبیولوژی که با حضور مدیران گروه با خوشامدگویی به دانشجویان و تبریک ایام فرخنده دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توضیحاتی در ارتباط با دانشکده و روند ثبت نام بیان کرد.


بلالی، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر دانشجویان با دانشکده، مدیران گروه، مسولین آموزش و قوانین مربوط به ثبت نام اعلام کرده و گفت: در این دانشکده سعی بر این است که تمام امکانات را برای دانشجویان فراهم آوریم.


وی با توجه به امکانات موجود در دانشکده علوم و فناوری های نوین از جمله کتابخانه مجزا، سالن مطالعه، سایت آموزشی و پژوهشی آماده بهره برداری دانشجویان از حمایت های دکتر سیدمهدی رضایت ریاست واحد علوم دارویی تشکر و تقدیر کرد.


در ادامه این جلسه مهندس پریسا زیارتی، مدیر گروه رشته صنایع غذایی، دکتر طاهره ناجی، مدیر گروه سلولی- ملکولی و دکتر ستاره حقیقت، مدیر گروه میکروبیولوژی نکات آموزشی مورد نیاز هر رشته را بیان کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته