دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1396 - 17:04

بازدید کارشناسان اداره کل امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های واحد سراب

کارشناسان اداره کل امور اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های اقتصادی و درآمدزای واحد سراب بازدید کردند.
کد خبر : 186845

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارشناسان اداره امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع پرورش ماهی قزل آلا، سیستم آبیاری بارانی مزرعه کشاورزی 32 هکتاری بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند عملیات طرح‌های در حال ساخت این واحد همچون واحد تکثیر ماهی قزل آلا و استخر جمع آوری آب و همچنین پروژه‌های عمرانی ساخت مجتمع تجاری و شعبه بانک ملی دانشگاه قرار گرفتند.


رئیس واحد سراب در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرایی این طرح‌ها، تلاش‌های اقتصادی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ایجاد منابع درآمدی غیر شهریه‌ای را اجتناب ناپذیر دانست و تلاش‌های این واحد را گامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


دکتر سیاوش محمدزاده با قدردانی از دکتر جعفر نهری اقدم معاون اداری و مالی واحد سراب تلاش و جدیت وی را در به ثمر نشستن این طرح‌ها بسیار موثر دانست.


کارشناسان در بازدید از طرح‌های اقتصادی واحد سراب، برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای از پتانسیل‌های موجود واحد را خوب و کارشناسی شده توصیف کردند.


به گزارش آنا، در مزرعه کشاورزی 32 هکتاری واحد سراب محصولاتی همچون سیب‌زمینی، گندم، یونجه و شبدر کشت شده و مجتمع پرورش ماهی سردابی و گرم‌آبی این واحد با استفاده از آب چاه کشاورزی و قرار گرقتن در مسیر آب سیستم آبیاری بارانی مزارع، ضمن استفاده بهینه از آب، سالانه 60 تن ماهی قزل آلای رنگین کمان تولید می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته