دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 09:20

ارتقای رتبه اعضای هیئت علمی واحد اسلامشهر به مرتبه دانشیاری و استادی

رتبه علمی دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با احکامی از سوی دکتر حمید میرزاده از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاء یافت.
کد خبر : 18682

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر علیرضا عراقیه استادیار گروه آموزشی «علوم تربیتی» و دکتر علی اسماعیل‌زاده مقری استادیار گروه آموزشی «مدیریت» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام مذکور خطاب به آنان آورده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید.


ارتقاء رتبه عضو هیئت علمی واحد اسلامشهر به مرتبه استادی


با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر عباس خورشیدی دانشیار گروه آموزشی «علوم تربیتی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز به مرتبه استادی ارتقاء یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم مذکور خطاب به وی آورده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید.


دکتر عباس خورشیدی، اولین عضو هیئت علمی واحد اسلامشهر است که به مرتبه استادی ارتقاء یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته