دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 11:24

فرزند عضو هیات علمی واحد خوی رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد 96 کشور شد

فرزند عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد 96 کشور را در رشته مهندسی کامپیوتر به خود اختصاص داد‎.
کد خبر : 186061

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رسا حسین زاده فرزند مهندس عیسی حسین زاده عضو هیات علمی دانشگاه، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی و عضو گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در کنکور کارشناسی ارشد سال 1396 رتبه اول کشور را در رشته مهندسی کامپیوتر کسب کرده است.


نامبرده دوره ابتدایی را در کوی ولیعصر(شهرک)شهر خوی گذرانده و دوره راهنمایی و دبیرستان را در مرکز پرورش استعدادهای درخشان شهرستان خوی ( مدرسه علامه حلی ) سپری کرده است، رسا حسین زاده در سال 1391 تنها نماینده المپیادی استان آذربایجان غربی بود که در مجموعه المپیادهای دانش آموزی کشوری به مرحله تابستانی المپیاد کامپیوتر راه یافت.


وی در کنکور سال 1392 موفق به کسب رتبه 38 کنکور سراسری شد و در سال 92 وارد دانشگاه صنعتی شریف شد.


حسین زاده به دلیل رتبه برتر در کنکور سراسری و سوابق عالی تحصیلی مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور بوده و به همین دلیل مجوز تحصیل در دو رشته برای نامبرده صادر شده است به طوری که وی از سال 1392 همزمان در دو رشته در دانشگاه صنعتی شریف مشغول تحصیل بوده و در کنکور کارشناسی ارشد امسال با کسب رتبه اول در رشته مهندسی کامپیوتر افتخار دیگری را برای شهر خوی رقم زده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته