دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 11:12
در گفت‌وگو با آنا؛

فضل‌الله باقرزاده: صحبتی برای مدیرعاملی استقلال با من نشده است/ استقلال در زمان من قهرمان جام میلز شد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: تا این لحظه هیچ مقام مسئولی با من درباره پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت نکرده است.
کد خبر : 186047

فضل‌الله باقرزاده در خصوص اینکه عنوان شده با او برای مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت شده، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «با من اصلا صحبتی در این رابطه نشده و به طور کامل از چنین موضوعی بی‌اطلاع هستم.»


وی در واکنش به این مسئله که خیلی‌ از مدیران در ابتدا حضور در یک پست آن را تکذیب می‌کنند و پس از مدتی بر همان پست منصوب می‌شوند، تصریح کرد: «باور کنید تا این لحظه هیچ مقام مسئولی با من درباره پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت نکرده است. من با زبان روزه بدون سحری دروغ نمی‌گویم و اگر حرفی با من زده شده بود به آن اشاره می‌کردم.»


رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه او قبلا مدیرعامل استقلال بوده و زمزمه‌ای درباره حضورش در استقلال به گوشش نرسیده، اظهار داشت‌: «من در آن سال‌های اولیه انقلاب عضو هیات مدیره و مدیرعامل استقلال بودم و در آن سال‌ها هم به همراه دیگر همکارانم خیلی زحمت کشیدیم تا استقلال موفق باشد. تیم قهرمان جام میلز شد و اواخر سال 68 بود که از استقلال جدا شدم و تا به این لحظه هم هیچ صحبتی برای بازگشتم به این باشگاه مطرح نشده است.»


باقرزاده درباره اینکه خودش علاقه دارد به هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه استقلال برگردد یا نه، عنوان کرد: «من به فوتبال علاقه دارم و خودم فوتبالیست بودم. در تیم مازندران با دانشگاه تهران قهرمان دانشگاه‌های کشور شدیم و من هم کاپیتان تیم دانشگاه بودم. برای بازگشت به استقلال هم با من حرفی زده نشده که بخواهم علاقه‌ام برای بازگشت به این باشگاه را مورد سنجش قرار دهم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته