دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 08:39

برگزاری دومین جشن ملی «والی مهر» توسط کمیته امداد

دومین جشن ملی والی مهر با هدف قدردانی از نیت خیر و عمل صالح نیک اندیشان و ارائه الگوهای شایسته در این زمینه، امروز شنبه ۲۰خرداد در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت توسط کمیته امداد برگزار می‌شود.
کد خبر : 185968

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، این جشن با هدف ارج نهادن به خدمات شایسته و بی نظیر مرحوم حاج عبداله والی که خالصانه و خاضعانه سال‌‌های طولانی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم محروم و مستمند منطقه بشاگرد و تلاش برای زدودن آثار فقر از چهره این منطقه کرده است، به والی مهر نامگذاری شده است.


در این جشن علاوه بر تقدیر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، از حامیان و خیرین فعال در حوزه‌های فرهنگی، درمان، آموزش، زیارت، حقوقی، مسکن، ازدواج، آزادی زندانیان و کارآفرینان برتر که با حمایت‌های خود زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد را فراهم کردند، تقدیر خواهد شد.


تعداد افراد مورد تقدیر ۲۵ نفر هستند که سعی شده از تمامی استان‌ها انتخاب شوند.


در والی مهر برای انتخاب افراد برگزیده، شاخص‌ها و معیارهای مختلفی در نظر گرفته شده است. برگزیدگان که شامل افرادی از تمامی استان‌ها و سراسر کشور هستند با در نظر گرفتن شاخص‌هایی از جمله میزان و تعداد کمک‌های انجام شده، استمرار در حمایت از مددجویان، سابقه همکاری، میزان اثربخشی کمک‌های انجام شده، گستره جغرافیایی حمایت‌ها و میزان توانایی در شبکه سازی زنجیره خیرین انتخاب شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب