دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 15:44
رئیس واحد یادگار امام (ره):

دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد یادگار امام (ره) به جز درس خواندن دغدغه‌ دیگری نداشته باشند

رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری گفت: در این واحد دانشگاهی شرایطی فراهم شده است تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثارگران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه‌ای دیگر نداشته باشند.
کد خبر : 18589

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکترسیدفرج الله موسوی در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری که با حضور تعدادی از مسئولان و با هدف تعامل هر چه بیشتر برگزار شد، خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا به ویژه فرزندان آنان را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان عضو ستاد اهتمام و توجه ویژه‌ای دارد.


وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین دغدغه مسئولان دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع دانشجویان شاهد برای ارتقای سطح تحصیلی آنان است.


رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری ادامه داد: در این واحد دانشگاهی شرایطی فراهم شده است تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثار گران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن دغدغه‌ای دیگر نداشته باشند.
موسوی با تشکر از زحمات نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و مسئول ستاد شاهد در حل مشکلات دانشجویان شاهد، ارتقاء و بهبود سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از وظایف دانشگاه‌ها ذکر کرد و گفت: لازم است برای خدمت به این عزیزان بصورت اعتقادی و از روی اخلاص خدمت کرد.


حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز با تقدیر از پیگیری های موثر دکتر سیدفرج الله موسوی در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام واحد از تعامل ارزشمند مسئولان واحد یادگار امام (ره) در راستای حل مشکلات دانشجویان عضو ستاد قدردانی و با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد در واحد شهرری به سخنان خود پایان داد.


دکتر سیدمحمدرضا میرخان مشاور ریاست و مدیر حراست واحد یادگار هم نحوه ارتقای سطح علمی و تحصیلی دانشجویان شاهد در واحد را یادآوری کرد و افزود: همه ما خود را همیشه خادم و خدمتگزار فرزندان شاهد می‌دانم و از خداوند متعال می‌خواهیم که کمک کند تا در راه خدمت به این عزیزان هیچ گونه قصوری نداشته باشیم.


در پایان این جلسه درباره مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد درباره ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان برنامه مدونی تدوین و همچنین جلسه‌ای با حضور دانشجویان و اعضای ستاد برای بیان مشکلات دانشجویان در واحد برگزار شود.
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری ۱۰۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته