دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1396 - 14:02
سه خبر،

کسب ۶ رتبه برتر از سوی دانشگاهیان واحدساوه در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن و عترت

استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحدساوه در مرحله استانی بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت موفق به کسب ۶ رتبه برتر شدند.
کد خبر : 185722

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت که در واحد نراق برگزار شد واحد ساوه توانست در دو بخش کارکنان و دانشجویان حائز شش رتبه برتر باشد.


در بخش کارکنان کسب رتبه اول در رشته اذان از سوی محمد جوادقاسمی، در بخش کارکنان کسب رتبه دوم حفظ جزء سی از سوی ناهیدپاکدامن، در بخش دانشجویی کسب رتبه دوم در رشته قرائت تحقیق از سوی محمدرضا یزدی، در بخش دانشجویی کسب رتبه دوم در رشته قرائت ترتیل از سوی رضا شتوی، در بخش دانشجویی کسب رتیه سوم در رشته اذان از سوی ناطق میثمی و در بخش دانشجویی کسب رتبه اول در رشته حفظ ۵ جزء از سوی سیدمحسن احمدی


درخشش واحد ساوه در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی


در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت سی و پنجمین سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار شد، دکتر غلامرضا خلج، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در شاخه فنی مهندسی جزء پژوهشگران برتر شناخته شد.


این مراسم با معرفی ۸۳ پژوهشگرو مخترع برتر در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر علی محمد نوریان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین معاونان و روسای سازمان مرکزی برگزار شد که عضو هیات علمی واحد ساوه از بین ۶۰۰ اثر ارزیابی شده موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد.


چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی، isi و شرکت در کنفرانسهای ملی و بین المللی و همچنین داشتن طرح‌های برون و درون دانشگاهی از معیارهای انتخاب پژوهشگر برتر بود که در این میان واحد ساوه توانست به خوبی بدرخشد.


کارگاه آموزشی آشنایی با آیین نامه ها و مقررات آموزشی تحصیلات تکمیلی در واحد ساوه


به همت معاونان آموزشی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه کارگاه آموزشی آشنایی با آیین نامه‌ها و مقررات آموزشی تحصیلات تکمیلی با حضور کارشناسان حوزه معاونت آموزشی سازمان مرکزی برگزار شد.


رئیس اداره نظارت و ارزیابی برخی از آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوط به تحصیلات تکمیلی، نظیر مدت زمان تحصیل دانشجویان پژوهش محور، گذراندن آزمون زبان قبل از امتحان جامع و رعایت تقویم آموزشی و پاره ای از مسایل را یادآور شد.


مهندس سیاح، خواستار انعکاس مشکلات و ابهامات آیین نامه و بخشنامه‌ها شد و افزود: «تدریس دانشجوی دوره دکتری (چه موفق به قبولی در آزمون جامع شده و یا در شرف قبولی است) در دوره‌های ارشد و دکتری ممنوع است.»


وی با توجه به برخی آیین نامه و قوانین جدید، دقت در امور آموزشی پژوهشی دوره های پژوهش محور را مورد تاکید قرار داد.


مهندس ابوطالبی کارشناس اداره هیات علمی سازمان، نیز درباره امور مربوط به اعضای هیات علمی، چگونگی جذب و شرکت در فراخوان و رعایت سقف تدریس هیات رئیسه، مدیران گروه‌ها و دیگر پستهای اجرایی واحدها را تبیین کرد و بر اخذ کد شناسه تدریس و استعلام مدارک اساتید مدعو و صلاحیتشان تاکید کرد.


از برنامه های جانبی این کارگاه جلسه پرسش و پاسخ بود که در پایان جلسه اجرا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته