دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1396 - 12:15
دو خبر/

اجرای طرح قرآنی- فرهنگی «رمضان بهار قرآن» در واحد بین‌المللی ماکو

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، طرح «رمضان بهار قرآن» با محوریت تفسیر سوره حمد از دیدگاه امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی ماکو با حضور کارکنان و استادان در حال برگزاری است.
کد خبر : 184590

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مراسم از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بین المللی ماکو و به همت مرکز دوره های توانمندسازی و با همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه تا پایان این ماه شریف ادامه خواهد یافت.


این دوره توسط یکی از مفسران بنام قرآن شهرستان ماکو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود.


جلسات در قالب دوره های توانمندسازی ویژه کارکنان واحد بین المللی ماکو برای شانزده جلسه یک ساعته تنظیم شده است و در پایان گواهی گذراندن این دوره به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد.


پیام رئیس واحد ماکو به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد


به گزارش آنا در پیام دکتر سیف الدین آب برین آمده است: چهاردهم خرداد 1368 روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است، روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند. امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.


اینجانب بیست و هشتم سالگرد ارتحال ملکوتی معلم، مرجع عالیقدر واحیاگراسلام ناب محمدی، قافله سالار پانزده خرداد خونین و موسس حکومت دینمدار و مردم سالار ،حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و چهارمین سالگردشهادت یاران وی در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به مقام معظم رهبری مردم شریف ایران تسلیت می گویم.


خداوند منان را سپاسگزارم که در پرتو اندیشه و آرمان‌های حضرت امام(ره) و نیز در سایه ولایت و رهبری خلف صالح وی آیت الله خامنه ای و درک بصیرت بالا و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، کشور عزیزمان، ایران اسلامی به رغم محدودیت‌ها و تحریم‌ها و در سایه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، با عزت و سر افرازی، قدرتمند تر و پرآوازه تر از گذشته به پیش می رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب