دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنسرت فروغ تمدید شد

کنسرت «فروغ» به دلیل استقبال مخاطبان برای خریداری بلیت، ١٨ و ١٩ خرداد ماه نیز تمدید شد.
کد خبر : 184438

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کنسرت علیرضا قربانی 18 و 19 خردادماه هر شب ساعت 18 و 21:30 در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود.


سامان صمیمی آهنگسازی، نیلوفر محبی و محسن عبادی نوازندگی ویلن، پریسا پیرزاده نوازندگی ویلا، ماکان خوی نژاد نوازندگی ویلنسل، فرشید پاتینیان کنترباس، میلاد محمدی نوازندگی تار، پویا سرایی نوازندگی سنتور، زکریا یوسفی و بهتاش ابوالقاسم نوازندگی سازهای کوبه‌ای،سامان صمیمی نوازندگی کمانچه این اجرا را برعهده دارد.


لازم به یادآوری است قربانی در حالی «فروغ» را در کنسرت 18 و 19 خردادماه اجرا می‌کند که این آلبوم چهارشنبه 10 خرداد راهی بازار شده است. این آلبوم شامل ده قطعه به نام‌های عاشقانه، میخانه درافتاده، مستانه می‌گریزی، اشک، شهره شهر، خرقه رقصان، جام صبوحی، سجده عقل، تا بیکران و فروغ است. اشعار جدیدترین اثر علیرضا قربانی و سامان صمیمی از سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا، علیرضا کلیایی و مسعود کلانتری است.


این دومین سال پیاپی است که علیرضا قربانی در ماه مبارک رمضان روی صحنه می‌رود. او سال گذشته نیز با قطعات آلبوم «دخت پری‌وار» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» ده شب کنسرت در ماه رمضان داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته