دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 11:38
دبیر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی :

تحقق درآمدهای اقتصادی دانش‌بنیان یکی از موارد مهم در برنامه و بودجه است

دبیر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، تحقق درآمدهای اقتصادی دانش بنیان را یکی از موارد مهم در برنامه و بودجه دانست.
کد خبر : 183627

نصرت کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از ابلاغ بودجه مصوب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همه واحدها و مراکز آموزشی استان برای اجرای آن از ابتدای سال 96 خبر داد و اظهار کرد: «سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی از معدود نهادهایی است که از ابتدای سال بر اساس بودجه مصوب هیات امنای مرکزی، سال را آغاز می‌کند.»


وی با اشاره به مخارج و مصارف واحدهای استان در بودجه سال جاری گفت: با هماهنگی و همکاری روسای واحدهای استان، در هزینه های خدمات اداری و خدمات آموزشی در استان، حداکثر صرفه جویی صورت گرفته است.


دبیر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از هزینه های فرهنگی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی دانشگاه اظهار کرد: تلاش واحدهای استان در افزایش سطح کیفی برنامه ها و خدمات با رعایت صرفه جویی در مخارج است که جای قدردانی از روسای واحد را دارد.


کیانی تحقق درآمدهای اقتصادی دانش بنیان را یکی از موارد مهم در برنامه و بودجه دانست و افزود: اکنون 3 مرکز رشد در واحدهای استان فعالیت می کنند که اقدامات آنها بسیار مناسب است و در آینده نزدیک درآمد غیر شهریه ای از محل فعالیت های دانش بنیان افزایش می یابد.


وی تصریح کرد: «واحدها باید از اولین روز سال جدید، بودجه سال 96 را که به آن‌ها از طریق دبیرخانه استان ابلاغ شده اجرا کنند. بودجه سال جاری در مقاطع سه ماهه مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارش مربوط به مراجع نظارتی ارائه خواهد شد.


به گزارش آنا،‌ بودجه مصوب استان آذربایجان غربی که از حاصل تجمیع بودجه‌های واحدها و مراکز آموزشی است، از حیث منابع و مصارف 2هزار و 287میلیارد ریال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته