دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 15:36
2 خبر/

آثار برگزیده معماری و هنر دانشجویان واحد میانه به نمایش درآمد

به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری و با همکاری گروه معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نمایشگاه «آثار برگزیده معماری و هنر دانشجویان» در طبقه همکف ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 18361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری واحد میانه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای دانشجویان معماری و هنر در قالب پوستر و ماکت عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از ۲۳ اردیبهشت سال جاری به مدت یک هفته در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برای بازدید عموم دایر است.


دکتر علی فرامرزی افزود: در این نمایشگاه آثار ارائه شده در قالب ماکت با موضوعات مجتمع‌های مسکونی، تجاری و تفریحی، طراحی موزه، هتل، کنسول‌گری و... به چشم می‌خورد.


فرامرزی اظهار کرد: در بخش گروه گرافیک نیز پوسترهایی با موضوعات مقاومت غزه، عاشورا، بسم الله و تایپوگرافی وجود دارد و دانشجویان گروه معماری و گرافیک آثار خود را به زیبا‌ترین شکل در معرض دید علاقه مندان قرار داده‌اند.


معاون پژوهش و فناوری واحد میانه گفت: به سه اثر برگزیده از سوی هیئت داوران جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.


در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دکتر علی سلمان‌پور رئیس، معاون آموزشی، مدیر گروه معماری و گرافیک و جمعی از استادان این گروه نیز حضور داشتند.


کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه استادان و مدرسان واحد میانه برگزار شد‎


کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه استادان و مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور معاون آموزشی واحد در محل سالن اجلاس ساختمان مرکزی برگزار شد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد میانه درباره برگزاری امتحانات نیمسال دوم ۹۴-۹۳ گفت:‌‌ همان طور که همه ما می‌دانیم برگزاری امتحانات در هر مجموعه آموزشی به ویژه در دانشگاه‌ها، به عنوان آبروی آن دانشگاه است و هر استادی مؤظف است در کلیه دروس امتحانی خود در سر جلسه حوزه امتحانی حضور داشته باشد.


دکتر جلیل اجلی افزود: کلیه استادان این واحد دانشگاهی باید رزومه شخصی خود را به روزرسانی کرده و مدیران گروه‌ها نیر با برگزاری جلساتی، سرفصل‌های درسی را تهیه و به استادان ابلاغ کنند.


اجلی با توجه به بحث کیفیت آموزشی، کتاب محور و اینترنت محور استادان این واحد دانشگاهی، گفت: از همه شما استادان عزیز می‌خواهم که در برگزاری و برپایی نمایشگاه‌های مختلف علمی پژوهشی، بازدید‌های علمی، تألیف کتاب، سمینارهای علمی و همچنین در تشکل‌های سیاسی و بسیج استادان فعالیت داشته باشید.


عضو هیئت علمی واحد میانه تأکید کرد: عدم بی‌توجهی استادان در سر کلاس‌های درسی به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و درباره مسائل اخلاقی دانشجویان در کلاس‌ها و انعطاف پذیری با آنان توضیحاتی را بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته