دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام(ره) به بخش خصوصی واگذار شد

مدیریت عملیاتی پایانه غلات شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تعمیر و نگهداری تجهیزات استراتژیک آن با برگزاری مزایده و طی تشریفات قانونی، در قالب قرار داد سه ساله؛ به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شد.
کد خبر : 182431

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان امور مناطق آزاد، سعدالله عبدالهی مدیرکل بنادر و دریانوردیاستان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با اعلام این خبر گفت: در جریان این مزایده، ضمن رعایت تمام جوانب قانونی مرتبط، شرکتنظم آفرینان صنعت سهند موفق گردید امور راهبری، نگهداری و تعمیر پایانه شماره یکغلات این مجتمع بزرگ بندری را بر عهده بگیرد.


وی ادامه داد: این پایانه اختصاصیکالا به عنوان یکی از پایانه های مهم تخلیه و بارگیری غلات در کشور؛ نقش بسیارمهمی در توسعه تجارت در منطقه دارد و با واگذاری آن به بخش خصوصی ذی صلاح، زمینه ی لازم برای ارتقاء کیفی شاخصهای عملیات تخلیه و بارگیری غلات و در نتیجه جلب رضایت بیشتر مشتریان فراهم می آید.


وی گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده، مراحل اداری و تحویل و تحول پایانه و ماشین آلات این پایانه اختصاصی کالا، در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.


یادآور می شود، مجتمع بندری امام خمینی(ره)به لحاظ برخورداری از مزیت ها و ویژگی های کم نظیر و منحصر به فرد، مهم ترین کانونتخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله غلات در کشور است و بخش عمده ای از غلات مورد نیاز و صادراتی کشور از طریق این مجتمع بندری مبادله می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مناطق آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته