دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 17:36

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی/ 4

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام، برپایی نمایشگاه و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی بویژه تجدیدمیثاق با شهدای دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، سالروز حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد 1361 را گرامی داشتند.
کد خبر : 182204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آناف همایش پیاده‌روی به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در دو روز دوم و سوم خرداد و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.


رئیس واحد دماوند در حاشیه این همایش با تبریک سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که فارغ‌التحصیلان بسیاری را تقدیم جامعه علمی کشور نموده است. دماوند هم به عنوان یکی از مراکز مهم علمی در شرق استان تهران و با در اختیار داشتن 73 رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و با بهره‌گیری از دانش تخصصی 110 عضو هیات علمی با بیش از 60 عنوان آزمایشگاه و کارگاه مدرن و پیشرفته توانسته است گام کوچکی در راستای پیشرفت علمی کشور بردارد.»


دکتر محمود صفری آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس دانست افزود: «سالروز آزادسازی خرمشهر نماد حماسه، ایثار و مقاومت ملت شریف ایران اسلامی است چرا که در این روز رزمندگان اسلام پیروزی غرورمندانه خود را با دستان خالی رقم زدند.»


وی با توجه به نقش کلیدی ورزش در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در انسان اظهار کرد: «با توجه به ظرفیت و امکانات ورزشی بسیار خوب دانشگاه، امیدوارم همه استادان، دانشجویان، کارکنان و اهالی شهر دماوند بتوانند در طول سال به‌ویژه فصل تابستان حداکثر استفاده را از این فضاها داشته باشند.»


در این همایش پس مراسم از ادای احترام به دو شهید گمنام، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای به شرکت کنندگان اهدا شد.



غباروبی گلزار شهدا به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار شد.


به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر غبارروبی گلزار شهدا از سوی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با همکاری معاونت فرهنگی این واحد برگزار شد.


به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با حضور در گلزار شهدا هشت سال دفاع مقدس با آرمان های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


در این آیین که هر ساله به رسم ادب و قدرشناسی از مجاهدت‌ها و خود گذشتگی‌های شهیدان اسلام و ایران صورت میگیرد، ضمن قرائت فاتحه با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء به ساحت مقدس این عزیزان ادای احترام شد.


به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی ازکارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان به همراه خانواده های خود در برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی حضور بهم رساندند .


همایش پیادره روی خانوادگی که به همت شورای فرهنگی ووزشی واحد با استقبال چشمگیر از طرف کارکنان وخانواده ای آنها روبرو شد و مسیر پیاده روی از ساختمان اداری دانشگاه تا جاده کمربندی بود ودر پایان به نفرات شرکت کننده به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.


رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان افزود: متاسفانه امروز یکی از آسیب‌هایی که به اقشار کارمندان در حوزه‌های گوناگون وارد است کم‌تحرکی وعدم شور و نشاط لازم برای زندگی چه در محل کار و چه در خانواده است و به‌مرور زمان دوری از ورزش آثار و برکات آن در زندگی‌هایمان مشهود می‌شود.


دکتر مهدی شیخ موحد اظهارکرد: لازمه فکر سالم بدن سالم است و برای رسیدن به فکرسالم باید تلاش کرد در این راستا یکی از برنامه‌هایی که هم نشاط‌آور وبه دور از آسیب برای قشر کارمند است و فضایی بانشاط را برای آنها در محیطی صمیمی فراهم می‌کند برنامه‌های پیاده‌روی است.


مراسم خاطره‌گویی سالروز فتح خرمشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار شد.


سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر به همت معاونت فرهنگی واحد رودان مراسم خاطره گویی در وصف روز مقاومت و پیروزی سالروز فتح خرمشهر در نمازخانه این واحد دانشگاهی با حضور کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


فریدون محمودی استاد دفاع مقدس این واحد گفت: ایثار رزمندگان در فتح خرمشهر ستودنی است و ما همیشه مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم.


این مراسم با سخنرانی و خاطره‌گویی با موضوع حماسه آزاد سازی خرمشهر همراه بود.


همایش پیاده روی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد و گرامیداشت سوم خرداد برگزار شد.


در این همایش که به همت تربیت بدنی واحد بروجن به اجرا درآمد، شرکت کنندگان در جاده تفریحگاه سیاسرد به فاصله 6 کیلومتر به پیاده‌روی پرداختند و در پایان به تعدادی از آنان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.


همچنین روز گذشته نیز برنامه کوهپیمایی ویژه دانشجویان خواهر واحد برگزار شد که شرکت‌کنندگان کوه کلار واقع در منطقه گردشگری تالاب گندمان را فتح کردند.


عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای شهر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز صورت گرفت


با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ،گلزار شهدای این شهر غبارروبی وعطرافشانی شد.


به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر،اعضای هیأت رئیسه ،جمعی از دانشجویان،اساتید وکارکنان این واحد دانشگاهی، گلزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ونیز گلزار شهدای گمنام شهر نطنز را عطرافشانی و گلباران کردند.


در آئین دانشگاهیان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای نظام انقلاب اسلامی،یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس بالاخص شهدای آزادسازی خرمشهر گرامی داشتند و به مقام شامخ آن عزیزان ادای احترام کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته