دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1396 - 14:17
در گفت‌وگو با آنا

مالک سیاه جامگان: مجبوریم اسم تیم را عوض کنیم/ مسئولان کمک نکنند تیم محکمی نمی‌بندیم

محمدرضا عباسی گفت: برای گرفتن مجوز کمیسیون ماده 5 مجبور هستیم که اسم باشگاه را تغییر دهیم. چند اسم را پیشنهاد دادیم که هنوز خبری از موافقت با این اسامی نشده است.
کد خبر : 181820

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد از معدود تیم‌هایی است که هنوز سرنوشت کادر فنی‌اش را برای فصل بعد مشخص نکرد و مدیران این باشگاه در حالی دنبال تمدید قرارداد اکبر میثاقیان هستند که تاکنون این مربی پاسخ مثبت به این باشگاه نداده است.


محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در این باره گفت: «میثاقیان در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری که در تهران برگزار می‌شود حضور دارد. بعد از اتمام این کلاس‌ها او برای مذاکره به مشهد می‌آید و به احتمال زیاد میثاقیان فصل بعد هم به عنوان سرمربی سیاه جامگان فعالیت می‌کند.»


وی در رابطه با تغییر اسم این باشگاه برای حضور در لیگ برتر فصل هفدهم افزود: «ما برای گرفتن مجوز کمیسیون ماده 5 مجبور هستیم که اسم باشگاه را تغییر دهیم. چند اسم را پیشنهاد دادیم که هنوز خبری از موافقت با این اسامی نشده است. اسم‌هایی که برای باشگاه پیشنهاد دادیم اسامی متنوعی هستند و قطعا مورد استقبال مردم مشهد و طرفداران این تیم قرار می‌گیرد.»


مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد خرید بازیکنان جدید برای این تیم و همچنین برگزاری اردوهای خارجی پیش فصل بیان کرد: «برای خرید بازیکنان، سرمربی تیم اختیار تام دارد و قطعا میثاقیان هم بازیکنانی را مدنظر قرار دارد تا بتواند آنها را جذب کند. ما هر سال طبق درخواست سرمربی تیم اردوهای خارجی دستور کار خودمان قرار دادیم و اگر امسال سرمربی تیم بخواهد هم این اردو را در خارج کشور برگزار می‌کنیم.»


عباسی در رابطه با مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه سیاه جامگان است گفت: «از روزی که وارد فوتبال شدیم پول‌های زیادی خرج کردیم و هیچ سودی هم نداشتیم و فقط به عشق مردم مشهد ادامه دادیم. خوشبختانه اعضای شورای شهر جدیدی که در مشهد روی کار آمدند قول همکاری به ما را دادند و امیدوار هستیم با کمک مسئولان مشهد بتوانیم تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم.»


وی ادامه داد: «اگر مسئولان به ما کمک نکنند ما نه تیم را می‌فروشیم و نه تیم محکمی برای فصل بعد می‌بندیم. امسال هم قصد داشتیم که دیگر تیم‌داری نکنیم اما وقتی شاهد حضور هواداران فوتبال در هفته آخر شدیم بخاطر مردم مجبور شدیم که به تیم‌داری ادامه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته